babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 10 stycznia 2023

10.01.2023 Jak to jest ,

 że niektóre dni nie pasują   do kalendarza? Zupełnie z zaskoczenia i jak nic na to nie wskazuje. Taki mi właśnie dziś  przypadł w udziale. Zaczęło się od tego, że bankomat pożarł mi kartę . Potrzebowałam trochę gotówki, bo miałam paczkę do odebrania i księgowej zapłacić za robotę a w portfelu jakieś grosze. No to po drodze do pracy podjechałam pod bankomat i stało się... panika w pierwszej chwili jak to ja , ale już po dwóch sekundach zaczęłam myśleć co zrobić. Po przyjeździe do biura przelałam sobie odpowiednią kwotę na swoje konto a jak tylko otworzyli bank pojechałam sprawę załatwiać . Jak to w naszym banku ; szybko i profesjonalnie . Teraz musze kilka dni poczekać na nową kartę. Ledwie weszłam do biura , telefon od matki ; zabrałam jej leki , telewizor do niczego i tak dalej. Jakoś jej wytłumaczyłam, że przywiozę za trochę . Po chwili następny telefon ; starszy syn się rozchorował na grypę ; on , wnuczka i synowa . Leżą wszyscy. Jakoś koło 12.00 w południe odpuściło i dalej już dzień się toczył w miarę normlanie, ale zanim kasa wpłynęła na moje konto trochę czasu minęło i do księgowej już nie dojechałam. Tak poza tym gnębiły mnie głuche telefony. Pewnie znowu jakiś atak pomp ciepła i świeżego powietrza. 

A z innych spraw , to w mieście zlikwidowali i tak skromne dekoracje świąteczne ; cóż , miasto oszczędza jak wszyscy. Pogoda nadal listopadowa i nawet zauważyłam ,że zazieleniają się krzaczki , które normalnie wypuszczają na przełomie marca i kwietnia. 

Zamówiłam wczoraj trochę nasion. 

4 komentarze:

  1. A w pobliskim mieście już o 7.30 wyłączają lampy uliczne. Dziwnie się jechało. No i uważać bardziej trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas świeci co druga na głównych ulicach a na bocznych tylko przy przejściach dla pieszych. jeździ się fatalnie a uważać i tak trzeba, bo piesi chodzą jak stado kaczek .

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie pamiętam, kiedy byłam w banku... 15 lat temu ? Tylko elektronicznie obsługuje konto, blokowanie karty i zamawianie nowej też, a jak zapomniałam portfela to mam blik. Twój bank na pewno daje Ci takie możliwości, czemu nie skorzystać ?
    I ja zauważyłam na przełomie roku znacznie mniej dekoracji świątecznych, sama także nie dekorowałam okien światełkami. We wsi zaledwie trzy domy ozdobione były w tym roku iluminacją.
    A póki co, drugi dzień leje...
    Dobrej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwości są , ale w tym wypadku nie chodziło o nową kartę , bo to bym załatwiła z panelu , ale o odzyskanie tej co połknął bankomat. A termin ważności i tak za nie całe 3 miesiące mi się kończy więc pani menadżerka zaproponowała od razu zmianę na nową. A aplikacji mobilnych nie korzystam świadomie , bo to niebezpieczne, łatwo można stracić kasę i im mniej państwo o mnie wie tym lepiej. Kiedyś temat rozwinę może we wpisie .

      Usuń