babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 12 stycznia 2023

12.01.2023 Trochę się zdołowałam dzisiaj

 na własne życzenie . Przejrzałam ceny materiałów do wykończenia domku i ceny poszły w górę o dobre 20 % . Fatalnie. A chciałam skończyć w tym roku , skoro nie dałam rady w poprzednim ... W pracy dziś spokojnie. Właściwie nic się nie działo poza tym , że klientowi wysiadło auto . Przyjechał, załatwił sprawę i nie mógł odjechać. Na szczęście problem okazał się prozaiczny, padła bateria w pilocie. Mieliśmy taką  pod ręką , bo używamy ich do różnych urządzeń pomiarowych więc problem został rozwiązany.  Po obiedzie pojechaliśmy na zakupy ; nic szczególnego, trochę domowej chemii i spożywcze to co brakowało.  Produkcja pudełek w toku. Dwa już gotowe ( mężuś pochwalił ) dwa w przygotowaniu.

4 komentarze:

  1. Pewnie będzie trzeba zweryfikować plany, chociaż człeka szlag trafia na to wszystko, co się dzieje!
    Cierpliwości życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pierwszy raz przyjdzie mi plany weryfikować , tyle, że choć raz chciałabym coś zrobić od początku do końca , jak zaplanowałam a nie jak się uda i to mnie dołuje.

      Usuń
  2. Ceny wszystkiego idą w górę. Też nas zastanawia ten skok. Czasem bez racji bytu.
    Jak pochwała Mezusia, to kapelusz z głowy. Muszą być piękne. Całusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwyczajnie - jak to przy inflacji , tyle, że ja mam poważne wątpliwości co do wysokości tej inflacji, myślę, że te oficjalne ok, 17% to jest pic na wodę i tak naprawdę mocno przekracza 20. Chciałabym ,żeby te pudełka się podobały , w końcu mają wspomóc szczytny cel.

      Usuń