babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 29 stycznia 2023

29.01.2023 Nie można nie odnotować

 kolejnego koncertu Wielkiej Orkiestry . Jak zwykle gramy razem z orkiestrą już tradycyjnie.  I niech tak zostanie do końca świata i o jeden dzień dłużej, bo to fajna akcja i oprócz tego, że wspiera służbę zdrowia to jeszcze uczy postaw obywatelskich i ludzi integruje. 

Niedziela jak niedziela, mogłaby być całkiem przyjemna , ale ... jak zwykle jazda z moją matką . Rano byłam u niej jak zwykle , telewizor grał, obraz jak należy , sprawdziłam a po po południu co pół godziny telefony , że popsuty, że nic nie widać i td. W sumie od 15 do 19.00 osiem . Wysiądę psychicznie jak tak dalej pójdzie. Pocieszam się , że jak już jej ten zabieg na oko zrobią a to już 7 lutego to będzie lepiej. Ale kto to wie. W każdym razie próbuję wypoczywać . Dobrego tygodnia!

4 komentarze:

  1. Dobrego tygodnia Haniu. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Dobrych życzeń nigdy dosyć . No i już wiem ,ze tydzień dobry nie będzie.

      Usuń
  2. Nie będzie lepiej. Niestety mam to samo. Jezeli trafiła Ci się osoba z zawsze upierdliwym charakterem i do tego dochodzi demencja to łączę się w bólu.Próbuj łapać dystans bo się wykończysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anonimowy. Wiem, że lepiej nie będzie i widzę codzienny zjazd w dół. Demencja owszem , a powiedzieć o charakterze mojej matki, że upierdliwy to nic nie powiedzieć. Próbuję trzymać dystans i na razie daję radę , ale nie jest to proste tak na co dzień .

      Usuń