babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 2 lutego 2023

2.02.2023 Miało być o czym innym , ale musze się pochwalić .

 A o tym innym napisze jutro. 

Ten piękny bukiet tulipanów przywiozła mi dziś około południa kurierka z poczty kwiatowej, co wprawiło mnie w zachwyt a resztę naszych ludków w niemałe zdziwienie . Po chwili się wyjaśniło , bo do kwiatów dołączony był bilecik .  Lucia i V! Jesteście kochani. Bardzo Wam dziękuję za piękny prezent i pamięć. Tulipany zabrałam do domu i teraz zdobią stoliczek z maszyny do szycia w saloniku. Będę się nimi cieszyć i cieszyć . 



4 komentarze:

  1. A ja się cieszę, że Ty się cieszysz. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Imieniny twoje 2 lutego? Piękny dowód pamięci ze strony Luci i V.Pozdrawiam i dużo dobrego z okazji imienin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, bo faktycznie jestem Maria , Hanna To moje drugie imię , używane od zawsze. Takie fanaberie moich rodziców. Nie chciało mi się tego prostować w dokumentach i jest jak jest. Imieniny obchodzę zgodnie z dowodem osobistym, Dziękuję za życzenia !

      Usuń