babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 8 grudnia 2022

8.12.2022 Atmosfera świąteczna

 się buduje. Dziś nawet śnieg popadał. Długo się nim nie cieszyliśmy , ale był. Choinkę udało nam się kupić wczoraj wieczorem . Ruszyła sprzedaż na parkingu pod galerią handlową . Ubrałyśmy ją dziś od rana , tym razem w barwach mojego biura czyli turkusowych . Moje biuro jest jednocześnie miejscem obsługi klienta więc jest w nim i miejsce na choinkę .  Po drodze do ksiegowych wpadłam do empiku , w sumie po bon upominkowy dla starszego syna naszego  pracownika - jak co roku robimy im drobne upominki , ale chłopak już w szkole średniej więc z zabawek już wyrósł. Bon będzie odpowiedni, może sobie kupić jakąś grę albo płytę z muzyką albo co tam mu się przyda. Przy okazji kupiłam książkę, kolejną  z serii "Grodzisko" pani Puzynskiej ale do czytania przystąpię chyba dopiero w święta. Tak poza tym mam już prawie wszystkie prezenty. Dwa ostatnie dojadą jutro , bo już mam informację , że paczki w drodze. Jutro zrobię jeszcze ostatnie zakupy a od soboty na dobre ruszam z przygotowaniami . Zacznę od piernikowej chatki , bo bez chatki świętowanie się nie liczy.  Cowid nadal w ataku. Rozmawiałam dziś z Przyjaciółką z Poznania ; właśnie odchorowują ; ona w miarę łagodnie , on ciężej . Szczepieni oboje . Wciąż niestety trzeba mieć to na uwadze . Wspólny Sylwester raczej nam się nie uda, przynajmniej na dziś sytuacja nie sprzyja. 

2 komentarze:

  1. No i powolutku się układa. Do Świąt jeszcze sporo czasu. Mnie pogoni po Santa Lucia czyli po trzynastym. Wtedy zaskoczę. Zresztą dwoje nas będzie więc i roboty mało. Może za rok w kraj będą prawdziwe polskie Święta. Takie życzenie mam na Nowy Rok. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze Ci tego spędzania świąt w kraju życzę. Ja wcześnie w tym roku wystartowałam z powodu braku czasu i drożyzny. W zasadzie mam już wszystko . Coś tam tylko na bieżąco uzupełniam ,

      Usuń