babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 24 listopada 2022

24.11.2022 Urwanie krawatki

 dziś w firmie. Jak za dawnych (no nie tak znów mocno dawnych, ale dobrych na pewno) dobrych czasów.  Wszyscy mieliśmy dziś latania pod grzywkę ale jak to u nas ; rzeczy niemożliwe załatwiamy od ręki, na cuda trzeba trzy dni poczekać. Ogarnęliśmy.

 Urwałam się nawet wcześniej, bo od 15 .00 instalowali nam podzielniki ciepła. Wróciłam o 15.40 i po 20 minutach już mi się ekipa zameldowała. Długo to nie trwało 10 może 15 minut i było po robocie. Pytanie jak na tym wyjdziemy , ale to się okaże. Na razie nikt nic nie wie. 

W tak zwanym międzyczasie zrobiłam zakupy dla matki , skoro i tak musiałam odebrać przesyłkę z paczkomatu to po drodze wstąpiłam do marketu . Paczkomat jest na tyłach więc miałam po drodze. Jedno mam z głowy. 

Słuchałam sobie wczoraj muzy zespołu Faun . Znam ich już od dłuższego czasu , ale nie miałam kiedy posłuchać dłużej . No i trzeba oglądać teledyski , bo są niesamowite , nawiązują do legend germańskich i świata fantazy . Ostatnio coraz bardziej ciągnie mnie do muzyki dawnej , albo nawiązującej do dawnej, choć oczywiście nadal lubię metal - operę i nie tylko. 



6 komentarzy:

  1. Pozdrawiam serdecznie, choć nóżęta bolą od tańcowania, bo akurat wróciłam z "baletów"! A jutro pierwsze ćwiczenia o 7.10.
    Masakra!
    Macham, buziam i pozdrawiam jak najserdeczniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie , też bym sobie poskakała . Buziaki!

      Usuń
  2. Znam "tego Fauna", gdyż słucham muzyki opartej na motywach folk, aczkolwiek moje ulubione to Dikanda i Laboratorium Pieśni, też polecam.
    Cieszy, że jest praca dla Waszej firmy. I dla Waszych pracowników, bo już piszą tu i ówdzie, że jak tylko tarcza się skończy, to czeka wszystkich ciężki okres. Zostaną jedynie najsilniejsi przedsiębiorcy, ale Was po tylu latach na rynku można uznać za tych stabilnych i silnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posłucham przy czasie , a jak lubisz takie klimaty inspirowane folk lub muzyką dawną to posłuchaj Blackmore;s Night . Zapewniam ,że warto, zwłaszcza, że lider i gitarzysta , to nie kto inny jak założyciel Deep Purple. Przetrwaliśmy nie jeden kryzys jako firma ale takiego jublu jak teraz nie było i zastanawiamy się chyba po raz pierwszy w naszej historii czy damy radę . Nie jest wesoło.

      Usuń
  3. Najważniejsze, że kółko się rozkręca chociaż może nieregularne. Oby jak najczęściej. Podzielniki mamy od wielu lat. Ale jak teraz będzie to wyglądało nikt nie wie. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie, nikt nic nie wie i to jest najgorsze.

    OdpowiedzUsuń