babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 22 listopada 2022

22.11.2022 Podpadłam

 klientowi , bo zbagatelizowałam dzisiejszy mecz. I w sumie miałam rację , bo się reprezentacja nie popisała. Oczywiście nie oglądałam , bo ja kibicem nie jestem ale o wyniku trąbią wszystkie media , trudno się nie dowiedzieć jaki był. 

Ogarnęłam temat wniosku na rozliczanie prądu według ustawy . Teoretycznie warunki spełniamy, jesteśmy mikroprzedsiębiorstwem więc wniosek złożyłam, ale mamy fotowoltaikę więc nie wiem czy nam przysługuje, bo chyba nikt nie wie , Nie sposób znaleźć tej informacji. Ja przynajmniej wypełniłam poprawnie wniosek , ale nasz znajomy, też drobny przedsiębiorca , którego spotkałam w biurze obsługi, sobie z tym nie poradził. Trochę mu współczuje , bo czekał pewnie tyle co ja czyli ponad godzinę i niczego nie załatwił. Musi przyjść jeszcze raz. Mnie się udało, ale co się naczekałam to moje. Długo posiedzieliśmy w biurze , ale jedną inwestycję zakończyliśmy , a nasz podwykonawca odwiózł nam pozostałe materiały , a ja od razu mogłam wystawić fakturę . I to mnie cieszy. 

Tak poza tym dzień jak każdy . 

4 komentarze:

  1. Kto jak nie Ty. I niech te warunki będą spełnione. Trzymam kciuki. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się okaże z początkiem roku jak ustawa zacznie działać.

      Usuń
  2. Witam w klubie mundialowych ignorantów:) Nie mam w planie oglądania żadnego meczu, chyba, że... Chyba, ze Polska będzie w finale:) Wystarczy, że poznam wynik. Natomiast bardzo ciekawe są tematy okolomundialowe czyli to co za kulisami: wyzysk człowieka, terroryzm, manifestacje w Iranie i reakcja na to świata sportowego (marna reakcja).
    Trzymam kciuki za pozytywną odpowiedź na Wasz wniosek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za ignorantów to bym nas obu w tym względzie nie uznała , po prostu nie należymy do grona fanów futbolu. Też zwróciłam uwagę na jak to określiłaś marną reakcję sportowego świata . Aż dziwne , to jednak świat , który kształtuje a przynajmniej ma wpływ na opinię publiczną ( w ogólnym rozumieniu rzecz jasna ).

      Usuń