babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 14 listopada 2022

14.11.2022 Sezon dzialkowy oficjalnie zamknięty

Oficjalnie, bo dziś zakręcali wodę . Muszę jutro tam zajrzeć , otworzyć kran, żeby mróz ( ewentualny) nie rozsadził rur. Zaglądać tam nadal będziemy , bo elektrykę trzeba zrobić przed wiosennym wykańczaniem PDzO.  Definitywnie skończyłam kocyki na działkę , mam jeszcze do uszycia dwie poszewki na "jaśki" , bo mi wnusia babciowe zadanko podrzuciła i ruszam z pudełkami na WOŚP. Wymyśliłam sobie 4 pory roku. Będzie komplet , każde z innym motywem związanym z porami roku . Trochę mi to zajmie . 

Jak obserwuję na pojawiających się wciąż nowych wystawkach świątecznych trend tegoroczny to "zimowa noc" i coś w barwach jesieni. Czerń lub ciemny granat i złoto , albo natura późną jesienią. W tym układzie problem u mnie sam się rozwiązał ; "babcina" choinka + zielono - czerwony stół ; zielony obrus i czerwone dodatki i szkło. Talerzy czerwonych nie mam i raczej nie kupię , bo po pierwsze nie mam na to już miejsca a po drugie , użyję tego sporadycznie . A szkła trochę zgromadziłąm więc wystarczy, żeby stół był odpowiednio udekorowany. Co do innych dekoracji to pewnie jak zwykle; kamienie i świece , jakieś gałązki i chyba powtórzę "stary strych " z ubiegłego roku w prawie kominku, bo do "babcinej " choinki będzie pasować. Tak sobie planuję ale ... plany swoje , a to co się okaże w praniu to całkiem inna bajka. 

Mieszkanie po woli się dogrzewa . Jednak ten 1 październik jako początek sezonu grzewczego ma uzasadnienie . Jakoś bardzo zimno nie było , ale czuło się wilgoć ; pranie nie schło a szyby parowały . Mało przyjemne. Na szczęście już dobrze działa ogrzewanie a będzie potrzebne , bo zapowiadają mrozy , nawet do - 12 stopni.

4 komentarze:

  1. Jak zawsze będzie kolorowo i energetycznie!🙂
    Ale ciepełko też musi być!
    Macham z Jutrzenki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odmachuję ! I nie udało mi się odkręcić tej paczki. Okazało się, że można to zrobić ale tylko jeśli to ja bym była adresatem. Odwrotnie nie . Szkoda, ale wymyśle coś żeby szkody nie było. Buziaki.

      Usuń
  2. No to byłaś trochę jesienią późną czyli teraz w Italii. Niby da się wytrzymać, ale reszta podobnie. Plany dekoracyjne świąteczne bardzo i w klimacie. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh , to na razie plany , co z tego wyjdzie to się okaże. Ciekawie się te najbliższe miesiące nie zapowiadają . Buziaki.

      Usuń