babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 12 października 2022

11.10.2022 Czuć w powietrzu

 sezon grzewczy. Nad osiedlem unosi się chmura śmierdzącego dymu . Kilka lat już tego nie było , dron z czujnikami skutecznie pilnował jakości powietrza , ale w tym roku , wobec widma zamarznięcia we własnym domu ludzie znów palą w piecach czym popadnie a poza tym dowiedzieliśmy się niedawno, że spadła ilość oddawanych do komunalki śmieci.  A tak narzekali co poniektórzy na ciepłą wodę w kranie . No to mamy ; zimne kaloryfery i brak prądu w perspektywie . 

I znów mam wydatek niezaplanowany; siadły mi amortyzatory w aucie . Musze wymienić i to szybko, bo nasz mechanik na operację oka i dłuższe zwolnienie się wybiera za niecałe 2 tygodnie. . Jak mnie to wkurza ... Świat się składa z płacenia rachunków i nieplanowanych wydatków.  A propos wydatków, to kupiłam flanelową pościel . Mam jeden komplet , ale drugi się przyda . Przyłącze nam zrobili i dziś był jakiś odbiór, podobno w przyszłym tygodniu ma ruszyć nowa kotłownia , ale kto wie co z tego wyniknie i czy faktycznie ruszy.  

Załatwiłam dziś jedną sprawę , umowę z polsatem na tv , bo właśnie zakończyła się poprzednia . mam za tę samą kasę więcej kanałów w ofercie standardowej  i jeszcze 7 dodatkowych w prezencie za kontynuację . Co prawda kanał z serialami i ze sportem zupełnie nieprzydatny , bo nie oglądamy ale pozostałe mogą być .  Jeszcze z moim bankiem muszę się rozmówić , bo mi ostatnio podpadli . Jak mi nie załatwią sprawy to zamknę rachunek i poszukam innego. 

4 komentarze:

  1. Nieciekawie ta zima się zapowiada. U mnie mimo, że na dworze plus 20 już pościel flanelowa. W kamiennych domach powoli robi się chłodno. W dzień ogrzewany otwartym oknem. Ale w mocy tylko flanela. Sprawdzone.
    Widać u l Ciebie bojowy nastrój. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastrój bojowy mnie ostatnio opuścił . Zaczynam mieć wywalone. Odkładam na później co tylko mogę i unikam załatwiania spraw do ostatniej chwili. Głupie to , ale jakoś mi nie pilno do robienia czegokolwiek

      Usuń
  2. Flanelowa pościel na zimowe spanko, to dla mnie must have! Mam dzienną temp.
    na 20.4 stopnia, a na noc 18. No i kołdra też zimowa - trochę grubsza od letniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak grzali to specjalnie potrzeby nie było zakupu ciepłej pościeli. Mnie wystarcza letnia kołdra na cały rok, ale K marznie więc ma grubą , a we flaneli przyjemnie się śpi.

      Usuń