babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 19 stycznia 2022

19.01.2022 Miałam mały farcik

 a może i duży . Nie zauważyłam wyrwy w parkingu pod blokiem , przejechałam dokładnie nad nią . Dziurę zobaczyłam dopiero kiedy wysiadłam i małżonek zwrócił mi na to uwagę. Parking mamy z trylinki, woda podmyła i jeden z bloczków się zapadł, dobre 30 cm . Jak zajrzeliśmy to podmyty grunt  jest na jakimś metrze średnicy. Po prostu wiszą nad dziurą . Bardzo ostrożnie przeparkowałam w inne miejsce . Gorzej będzie jeśli ktoś nie zauważy, najedzie i  się zapadną te bloczki pod autem. Mnie się udało , ale jest niebezpiecznie. 

Nie złą zadymę mieliśmy dziś w firmie , dawno już tyle się nie działo , ale to dobrze , bo widać ,że się kręci. I oby tak zostało . Nadal nie wiemy jak ten cały bajzel ogarnąć , a dziś zadzwoniła do mnie znajoma z budżetówki , żeby mi powiedzieć , że umowy i faktury dla sektora państwowego będą rejestrowane i publikowane. No szlag ich trafił z takimi durnymi pomysłami. A gdzie tajemnica handlowa ? I jak ja mam z kimkolwiek konkurować jak będzie znał szczegóły moich kontraktów? . Nasza firma ma doświadczenie, ludzi , siedzibę itd więc i adekwatną cenę za usługi - skalkulowaną na bazie tych parametrów , a przyjdzie jakiś Maniek - złota rączka z siedzibą w kącie za szafą i zawsze rzuci niższą cenę psując rynek , bo żadna rzetelna firma go nie przebije, bo przecież nie będzie dokładać do interesu . O co tu chodzi ? To znaczy mam swoją teorię ; wciąż tę samą ; o wyniszczenie prywatnych firm. Ciekawe ile jeszcze takich trupów z szafy się wysypie. 

Zaraza nie odpuszcza. A przeciwnie; rośnie ilość zachorowań. Mamy jednak kompletną wolną amerykankę ; ani szczepień, ani restrykcji. Rządzą antyszczepionkowcy a ludzie umierają . Dwa dni temu sąsiadka matki z bloku, lat 39. Czy się zaszczepiła nie wiemy , wiadomo, że na covid. 

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście pomysł absurdalny. A słynne RODO co na to.? Dom wariatów.
    Covid ma poligon doświadczalny w Polsce.
    Masakra.
    Trzymajcie się. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat rodo nie ma zastosowania , bo dotyczy danych osobowych , a nazwa i adres instytucji czy takiej firmy jak nasza są dostępne. Absurdem jest upublicznianie szczegółów kontraktów handlowych. To są sprawy , których każda firma pilnuje jak oka w głowie .

      Usuń