babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 21 stycznia 2022

21.01.2022 Dzień Babci

a jutro Dzień Dziadka . Prawie mi to z głowy wyleciało, bo zmówiliśmy się na świętowanie w niedzielę . Będzie obiad i chruściki.  Rodzinka od wczoraj się dopytuje co będzie na obiad , a ja sama do końca nie wiem . Na pewno gulasz, modra kapusta i jakieś kluchy . Myślałam o pyzach , ale to roboty dużo więc pewnie zrobię szagówki . Kopytka znaczy na gotowanych ziemniakach . U nas się to nazywa "szagówki" , bo "na szagę" cięte czyli na skos. Wolę tę naszą nazwę szagówki.  No i chruścików muszę nasmażyć , bo to ciasto na Dzień Babci i Dziadka , już tradycyjnie. 

Tak poza tym nic szczególnego się dziś nie działo . Chyba wszyscy świętowali. Na jutro nie mam wielkich planów , takie cotygodniowe ogarnięcie . I może po południu na jakieś zakupy się wybierzemy , ale nie koniecznie. 


4 komentarze:

  1. Pyszny obiad a chrust to już w ogóle!Pozdrawiam G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chruściki wszyscy lubią , ja sama się objadam nimi bez opamiętania .

      Usuń
  2. Ja chrust w tłusty czwartek. W Italii nie ma Dnia Babci. Zresztą tutaj nie mam wnuka a V. w ogóle bezdziadkowy jest.
    Ja jutro też myślę nad kluskami śląskimi. Zobaczę jak się będę czuła. Obiad u Ciebie będzie super. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak już się rodzinka schodzi. Chruściki to u nas ciasto na dzień babci i dziadka , a w tłusty czwartek jemy kupne pączki , bo to dzień pracy więc nie ma kiedy upiec.

      Usuń