babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 18 stycznia 2022

18.01.2022 Dopiero styczeń

 a my już plan na weekend na Kaszubach i urlopy omawiałyśmy dzisiaj...  Ale czemu nie ? Inna sprawa co z tego da się zrealizować , jak tak ceny szaleją . A propos cen to ostatnio odkryłam ,że zarząd nadal nam nie pomniejszył ilości kubików wody i ścieków, choć mówiłam o tym niezliczoną ilość razy . Zadzwoniłam do zarządu i nawkładałam kobiecie w uszy tym razem .  I w końcu zmniejszyła ; z 11 , które mieliśmy zgłoszone jak mieszkali z nami chłopaki i potem pomieszkiwali ze swoimi żonami . Od lat mamy na wodzie potężną nadpłatę , ale doprosić się o zmianę na 6 nie mogłam . Podejrzewam ,że i te 6 będzie za dużo , ale się okaże. Miało być jednak o cenie . Dziś znalazłam w skrzynce wyliczankę   nowych opłat . No i wyszło, że na tych kubikach wody i ścieków zapłacę 60 zł mniej na miesiąc. Rocznie to jest ponad 700zł. Całkiem konkretna kwota. 

Tak poza tym coś się będzie działo w tej naszej pracy, parę kontraktów zaczyna się zarysowywać na horyzoncie. Może jakoś przetrwamy.  Rachunku za gaz jeszcze nie ma , a miał być wczoraj . W domu spokojnie i bez pośpiechu. czytam o damach króla i staram się wyprodukować stworka dla wnusi . To ostatnie słabo mi wyszło , musiałam trochę spruć . Robię od nowa , może tym razem lepiej wyprofiluję . 

2 komentarze:

  1. Wygląda na to, że tylko spokój może nas uratować przed zwariowaniem w tych czasach.
    Co niniejszym starajmy się być spokojnymi chociaż trudno. Serdeczności na resztę tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się specjalnie nie denerwuję , choć powodów nie mało, ale nie mam na to wpływu więc staram się nie denerwować

      Usuń