babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 15 października 2021

15.10.2021 Sprawy babusine

 Coś zaczyna się dziać w firmie i dobrze, bo już mnie ten marazm do szewskiej pasji doprowadzał. Może jakoś w miarę się ten rok skończy .

A propos konca roku to zdziwiłam się , że to już tak blisko. Tak mi ten czas przeleciał , że dopiero dziś dotarło do mnie, że za  10 dni urodziny najmłodszego wnuczka ,za 2 tygodnie  Wszystkich Świętych, za 18 dni  40-te urodziny starszego syna , potem kolejne imieniny, urodziny wnuczki i do świąt zostanie miesiąc. Sezon imprezowy znów się zaczyna .  

Zaczęłam robótkowanie , młodsza synowa poprosiła o zrobienie mitenek . No to robię . Na poniedziałek będą gotowe. A potem czeka mnie zadanie babciowe . Wnusia poprosiła o wielkiego , szydełkowego grzyba. Takiego na pół metra co najmniej . No i babcia ma teraz zgryz , co z tym począć i jak się do niego zabrać. Małe to już robiłam ale taki ?  W każdym razie spróbuję . 

Jutro koniec sezonu na działkach, sczytywanie liczników i  zakręcanie wody .  Musimy się tam udać . Na razie mamy wszystko zrobione na ten rok. . Na wiosnę ruszamy z budową altany więc teraz trochę przerwy na przygotowania . 

Wczoraj pogoniłam gościa z infolinii , który chciał wcisnąć jakiś cudowny preparat matce. Na szczęście miała lepszy dzień i zamiast z nim gadać dała mi telefon , bo zadzwonił tuż przed moim wejściem do domu a matka otworzyła mi trzymając słuchawkę przy uchu . No do czego to podobne . "Objechałam" gościa ,od oszustów i takich co żerują na starszych osobach.  Zwykle tego nie robię ,mówie, że nie jestem zainteresowana  ale gość był arogancki  i obrażony, że się pytam co za preparat i do czego mu dane osobowe.  Jak by na to nie spojrzeć i tak miałam rację . Tacy jak on wykorzystują naiwność starych ludzi.

Wieczorne spacerki nieco skróciliśmy z powodu deszczu. . 

4 komentarze:

  1. Dobrze zrobiłaś. Tutaj też dzwonią jacys namawiacze, ale jak mój telefon widzi nie komórkę i nie stacjonarny typowy, to krzyczy, na czerwonym tle, że chyba spam i czy zablokować.
    Blokuję i jeden z głowy. Inny zadzwoni. Ciekawe czy wszystkich zablokuje.
    A tak w ogóle, to widać jesień i to późną. Mitenki w październiku. Koniec sezonu na działce... Coś za szybko. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój telefon też mi sygnalizuje spam , ale mama ma taki dla seniora , jej tego nie pokazuje , a gdyby nawet to i tak nie wiedziałaby jak to zablokować. Ja oczywiście to zrobiłam , ale za trochę znów zadzwonią z innego. Wiem , bo co chwile ktos wydzwania .

      Usuń
  2. widzę że jesteście rodziną lubiącą obchodzić wszelkie rocznice i okazje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń