babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 10 października 2021

10.10.2021 Ja zostaję

 w UE oczywiście . Jestem jak najbardziej za  , bo tylko w UE mamy jakąś perspektywę .  Ale to oczywiste i wie o tym każdy ,kto ma choć odrobinkę oleju w głowie. 

Nie da się ukryć ; jesień w całej okazałości . Dziś rano na trawie osiadł szron , a termometr wskazywał  +2 stopnie. Przeprosiłam szal i mitenki. Szal raczej noszę dla ozdoby niż z potrzeby , ale dłonie mi marzną więc bez mitenek byłoby nie miło.  Wczoraj i dziś zrobiłam sobie zupełny luz. Odpuściłam sobie weekendowe zajęcia , a dokładniej to ograniczyłam je do najbardziej niezbędnych zakupy ,przepierki, jedzonko, poukładałam też w szafie z ciuchami; wreszcie te letnie trafiły na górne półki , a cieplejsze w zasięg rąk.To i owo do kontenera . No i tyle. Nie specjalnie chciało mi się coś robić . Dzisiaj też nie za dużo. Poszyłam tylko rozprute spodnie i obszyłam obrus w jabłuszka.. Wszystko razem zajęło mi góra pół godziny . I trwonię czas na oglądaniu tv, słuchaniu muzy i takich tam. Ale potrzeba mi czasem takiego obijania się . Odpoczywa przede wszystkim głowa. I   Upiekłam ciasto dyniowe , coś w rodzaju chlebka, chociaż na słodko. Wyszedł pyszny i chyba będę go piec częściej.  Przepis wrzucę przy czasie i fotkę też , bo zrobiłam.  I wreszcie spokojnie przesłuchałam najnowsze nabytki CD. 

4 komentarze:

  1. Prawda jest taka, że kto nie chce Unii ten będzie miał Białoruś. Przypuszczam, że jakby co do czego, to 20% Polaków wyjedzie.
    I ja wyciągnęłam rękawiczki, u nas w nocy był mróz czyli mocno poniżej zera, rano rośliny byle sztywne, zamarznięte. Dobrze, że zebrałam wszystko z działki na czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież o to im chodzi , żeby było jak na Białorusi ; trzymać za mordę i bezkarnie kraść . Też tak myślę, że koło 20%, na pewno wyjadą młodzi i wykształceni.

      Usuń
  2. Proszę o przepis na to ciasto dyniowe, bo mam dynię na oknie i nie wiem jak ją zagospodarować.
    Sytuacja nieciekawa, ale może rodacy pójdą w końcu po rozum do głowy. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie przepis . Nie przeceniałabym rozumu rodaków , jak pokazało życie.

      Usuń