babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 25 kwietnia 2021

25.04.2021 Mój telefon mnie dziś pochwalił

 brzmi śmiesznie, wiem , ale włączyłam sobie tak zwany krokomierz , żeby policzyć ile robimy kilometrów spacerując co wieczór . Wczoraj , stałą trasą wyszło , że 3,2km , a dziś  5, a telefon napisał mi dosłownie: " dziś zrobiłeś/aś nowe osiągniecie , osiągnąłeś 5km " . Chińszczyzna jakaś a nie poprawny polski język  , ale  pojawiają się takie komentarze. Jak by na to nie popatrzeć , to jednak pochwała.  A wybraliśmy się  dziś do miasta , najpierw zrobiliśmy sobie spacer promenadą wzdłóż rzeczki aż do tężni solankowej, potem wróciliśmy miastem , zrobiliśmy krótką przerwę na podwieczorek ( obok galerii zainstalowały się dziś budki na kółkach z przekąskami) i poszliśmy w drugą stronę , też promenadą ale do parku i dalej do razarium i na górkę , którą zimą naśnieżają i służy dzieciarni do zabawy a wiosną, latem i jesienią za  punkt widokowy , a potem wróciliśmy do auta . Chłodno było niestety i nie zapowiada się , że będzie cieplej. 

Poza tym niedziela biegnie sobie jak zwykle ; powoli i spokojnie , żeby nie powiedzieć leniwie. Rano pojechałam do matki zmierzyć jej ciśnienie . Ma idealne jak z książki. Za to awanturę mi zrobiła o telewizor, że niby co ja zrobiłam z tym starym , bo ten jest do niczego, ona nic nie widzi , obraz zamazany i w ogóle do niczego . I nie dała sobie powiedzieć, że przez to , że okularów nie ma odpowiednich i zaćmę na oczach . Mam nadzieję, że się wyrobią w tydzień jak zapowiadali i dostanie te nowe okulary i na wizytę też nie będzie czekać za długo . Nic na to nie poradzę , lepiej nie będzie. 

4 komentarze:

  1. Najważniejsze że masz gdzie odreagować stresy. Takie spacery to najlepsze lekarstwo na wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest . Ważne ,że się człowiek rusza

      Usuń
  2. Tak spacery to dobra rzecz. Ja planuję po Ascoli z powrotem ciepła. Na razie idę po chleb. To mini spacer, ale uliczkami zawsze innymi. Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne te Wasze uliczki . Co zresztą innego oprócz spacerów można teraz roić.

      Usuń