babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 29 kwietnia 2021

29.04.2021 Czekam na tę majówkę

  jak na ... nie wiem jak na co , ale czekam . Potrzeba mi odpoczynku , chociaż trochę.  Dostałam w kość przez ostatni rok i nie miałam czasu oderwać się i odreagować. Krótka ta majówka w tym roku , ale dobre i to.

 Odebrałam dziś książki i od razu do nich dopadłam ; no i mam dylemat , co najpierw , bo obie wciągające , sądząc po pierwszych stronach, które przeczytałam . Przy okazji kupiłam miesięcznik  "Teraz Rock" . Zwykle nie kupuję czasopism muzycznych ale w dzisiejszym jest wywiad z moim ulubionym zespołem Blackmore;s Night . Parę innych ciekawych artykułów też , np.  z historii rocka.  

    Mój starszy synalek- rocznik 81 zarejestrował się dziś na szczepienie i nie uwierzycie ; termin ma krótszy niż my  , a na dodatek do Gniezna , czyli o połowę  bliżej niż my . A w naszej rodzinnej przychodni jeszcze nie skończyli szczepić 70-latków . Nie zrozumiem  tego systemu . Jeden wielki bałagan . 

Przymierzyłam sukienkę , którą kupiłam już prawie 2 lata temu na I komunię wnuczka i o dziwo pasuje idealnie , chyba nawet lepiej leży niż wtedy gdy ją kupowałam , co mnie nieco zaskoczyło - pozytywnie rzecz jasna.  tak sobie zaczęłam myśleć , że się cieszę, że mam kreację przygotowaną, ale czasu minęło tyle, że mogłam z niej wyrosnąć i musiałabym znów szukać czegoś odpowiedniego . Na szczęście nie muszę i to mnie cieszy.  

 

4 komentarze:

  1. Czyli większość plusów jest! Nic, tylko się cieszyć!
    A ja już przebieram nóżkami! 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już nie mogę się doczekać spotkania !

      Usuń
  2. To moment radosny kiedy kiecka po kilku latach pasuje. Znam z autopsji. Odpoczynek Ci się zdecydowanie należy. Ja jeszcze nie wiem jak ta nasza mojowka wypadnie. U nas tylko dwa dni.
    Pewnie z książką też. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się ucieszyłam , bo to znaczy, że chociaż chudnięcie idzie mi słabo , to przynajmniej nie przybywa

      Usuń