babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 30 kwietnia 2021

30.04.2021 Zaczyna się majówka

 za parę godzin , ale zaczyna . Jak to przed dłuższymi weekendami ludzie z obłędem w oczach latają po sklepach i ładują do wózków co się da , jakby miało zabraknąć . Ile można zjeść przez trzy dni ?  My też byliśmy na zakupach , ale szukaliśmy zabawek . Przyjechał chrześniak męża z rodzinką , jutro się spotkamy i chcieliśmy coś  podarować maluchom. Kupiliśmy kilka drobiazgów , przy okazji parę rzeczy do domu i kilka przysmaków  na wypróbowanie ale bez szaleństwa i parę rzeczy  do biura ,głównie środków czystości . 

Jutro mija rok od śmierci mojej teściowej . Szybko minęło mimo tego zastoju związanego z pandemią . 

Muszę przyznać , że miałam fart dzisiaj, chociaż nie tyle ja , co moja matka . Zadzwonili dziś z jednej z trzech przychodni , w której ją zapisałam do okulisty , że jesteśmy na liście rezerwowej , ale zwolniło się miejsce już 4 maja i możemy skorzystać . No super ! tego się nie spodziewałam . Co prawda wizyta prywatna , ale i na te prywatne czeka się minimum 2 miesiące . Skoro trafiła się okazja , to oczywiście skorzystamy , potwierdziłam wizytę.  Odebrałam też jej okulary . Zadzwonili od optyka dość późno , ale zdążyłam. Jutro jej zawiozę.  Przynajmniej to jedno załatwione jak należy. 

4 komentarze:

  1. Czasem rzeczywistość potrafi nas zaskoczyć! Szkoda, że tak rzadko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że zaskakuje pozytywnie , rzadko ale jednak.

      Usuń
  2. Same pozytywu. I niech taki będzie ten maj. Uściski

    OdpowiedzUsuń