babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 8 marca 2021

8.03.2021 Święto ,

 nigdy go nie lubiłam i tak mi zostało. Nie mniej w świetle tego co ostatnio się u nas dzieje ,uważam je za uzasadnione i słuszne. Tyle, że nie wiem czy bardziej kobiety świętują czy walczą o swoje prawa. Smutne to ,że dzieje się u progu trzeciej dekady XXI wieku.  

Chciałam napisać jakiś dłuższy kawałek , ale cos mi w krzyż wlazło i ledwo dziś łażę. Nawet miałam problem z przestawieniem segregatora na półce.  Tak poza tym  było całkiem sympatycznie , od rana sms-y z życzeniami, kwiaty i słodkie na ktore tylko popatrzyłam ( trzymam się diety) i nawet uczniowie przyniesli dla nas pudełko czekoladek.  Święta nie lubię , ale co mam robić skoro panowie się wykazują i pamiętają ; uśmiecham się i pięknie dziękuję za życzenia .  Pożytek z tego taki ,ze oprócz forsycji , która już prawie kwitnie mam jeszcze na stole wazon z tulipanami i drugi pełen żonkili. 

Dobrych życzeń nigdy za wiele więc składam Wam najlepsze życzenia 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

2 komentarze: