babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 10 marca 2021

10.03.2021 Sprawy babusine

 takie sobie . W zasadzie wszystko się kula zgodnie z planem . No poza jazdą z drzwiami . Po ostrej interwencji szefa ; naszego klienta zresztą wydębiliśmy tyle , że zrobią nam nowy komplet drzwi + futryna w trybie reklamacyjnym ; u w a g a!  w 5 tygodni . Normalnie byłoby 8 . No niech tam . Czekaliśmy tyle , to i następny miesiąc i trochę poczekamy .Zobaczymy co uda się załatwić wcześniej ; drzwi , komodę czy odnawianie sypialni . Osobiście stawiam na sypialnię.  Z majstrem od komody spotykamy się jutro . Mamy już odpowiednie mechanizmy  , które przyznaję , trudno namierzyć , ale nie jest to niewykonalne. Wiemy też , że to potrwa , w tydzień na pewno gotowa nie będzie.  

Matka udała się dziś na szczepienia . Zapisała się od razu jak był nabór dla 80+ i dziś kazali jej się stawić. Oczywiście pochwaliłam . Ciekawe jak zareaguje , ale z jej kondycją fizyczną , to nie przewiduję komplikacji . Żeby nie coraz większe  kłopoty z pamięcią , to by mogła za 50-latkę uchodzić . 

Chłopaki świętowali Dzień Mężczyzn. Zażyczyli sobie z tej okazji szneki z glancym z naszej zabytkowej cukierenki . No to synowa w drodze do pracy wykręciła do miasta i przywiozła. Ja tylko patrzyłam , choć je uwielbiam. Trzymam się diety , głodna nie chodzę tylko sie wkurzam ,że wszyscy jedzą a ja nie mogę . Nie mam jednak innej opcji , schudnąć muszę . 

2 komentarze:

  1. Czyli po Twojej myśli dieta trwa. Czasami trzeba. A plany? Trzymam kciuki, bo jak widać potrzebne. Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kciuki się przydadzą , a jakże . A co do diety nie mam wyjścia ; zaczynam czuć w stawach te moje nadmiary w kilogramach

      Usuń