babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 9 marca 2021

9.03.2021 Ja już nie wiem

 co z tym zrobić . Po długim oczekiwaniu dowieźli nam reklamowane drzwi . I co ? Ano , znów skopane a na dodatek zgubili jeszcze zawiasy . Przyjechały z nadal nie pasującą futryną i bez zawiasów . I oczywiście nadal ich nie mamy , nadal tkwią zastępcze i nadal nie wiadomo kiedy naprawią . Co się dziś nawkurzałam to moje.  Nawet mi się nie chce pisać z tej złości.  Pół dnia straciliśmy na próbie wyjaśnienia całej sprawy i dodzwonienia się gdzieś , gdzie można coś załatwić a jutro powtórka . Najgorzej , że nikt inny nie ma takiego modelu drzwi jaki wybraliśmy i nie ma gdzie uderzyć , żeby zamówić u kogoś innego. 

4 komentarze:

  1. TRozumiem Cie doskonale. Mozna wyjść z siebie i stanąć obok. Przytulam na pocieche. Buziaki akie drzwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , prawie wyszłam , ale sprawy jakoś się normują , choć daleko im do końca

      Usuń
  2. Samej mi trudno zrozumieć co telefon miał na myśli w ostatnich słowach. Jak nie spojrzysz wpada co bądź. Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pomyślałam , to zgadłam , nie przejmuj się

      Usuń