babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 18 marca 2021

18.03.2021 Spadek formy mam

 czuję się marnie . Nie w sensie fizycznym ,ale raczej psychicznie , duchowo czy jak go tam zwał.  Zbyt dużo się dzieje rzeczy ,które dziać się nie powinny. Kolejne ograniczenia , chaos i brak kontroli nad codziennością . Nie twierdzę ,że jestem super zorganizowana , ale lubię ułożyć sobie jakiś plan i go po kolei realizować . Od roku nic nie jest normalnie i po kolei. Do tego te moje jazdy z matką , stres we firmie nieustający zresztą . Źle to na mnie wpływa.  Pozbieram się z tego jak zwykle , ale na tę chwilę mam dość , mam wrażenie, że mnie to wszystko przygniecie. 

    Ubezpieczyłam mieszkanie matki . Coraz gorzej z jej pamięcią , zaczęłam się obawiać, że zapomni wodę zakręcić i sąsiadów zaleje albo gaz zostawi włączony i jakieś nieszczęście będzie. Tak w ogóle to to mieszkanie jest moje , w ostatniej chwili uratowałam je parę lat temu przed komornikiem przepisując na siebie więc w sumie mam w tym interes , żeby się nic nie stało, bo jak coś , to na moje konto pójdzie i ja za to będę odpowiadać. Nie myślałam o tym do tej pory , ale wczoraj mi to przyszło do głowy. 

Tak poza tym produkuję kolejne zające. Tym razem są kolorowe i tylko trzy sztuki. Zamierzałam kupić styropianowe jajo , największe jakie widziałam , i zrobić z tego jaja i zajęcy włóczkowych  dekorację świąteczną . Nie całkiem mi się plan udał , bo nim dotarłam do pasmanterii jaja -giganty zniknęły . Widać więcej było takich co wpadli na ten sam pomysł. Pani ekspedientka zapewniała , że będą jeszcze w przyszłym tygodniu. Może się załapię. 

4 komentarze:

  1. W sumie ten pomysł z wielkanocnymi dekorami jest jakby zasłoną dymną i pomaga chociaż na trochę oddalić nieciekawe myśli w tym zwariowanym czasie!
    Trzymaj się ! Bardzo mocno tulę i całą masę dobrych myśli posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda , czepiam sie drobiazgów , to jakoś pomaga , choć na krótką metę . dzięki za dobre myśli

      Usuń
  2. Przytulam mocno. Trzymaj się. Forma wróci. Też tak mam do d.... Całuję

    OdpowiedzUsuń