babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 17 lutego 2021

17.02.2021 Leje deszcz

 od południa . I faktycznie leje , co jest samo w sobie dość dziwne jak na nasz fyrtel ( okolice znaczy - dla niezorientowanych spoza Wielkopolski) , bo u nas zwykle tylko udaje.  Jak tak dalej będzie padac to jutro po śniegu nawet śladu nie będzie. Ale dobrze, że pada , bo ta susza  przez 260 dni roku zaczynała przerażać. Produkuję króliki - no bo co tu robić jak pada , wieczorny spacer do skutku nie doszedł. Mam już trzy gotowe i czwarty na ukończeniu. Wnusia orzekła ,że są słodkie nawet bez ogonów i mordek i że wyglądają stylowo . Stylowo ! Nie wiem czy podsłyszała to słowo ode mnie czy od mamy , ale potrafi się nim posłużyć . A potem dodała, że jak im doszyję mordki to będą takie zabawki , a nie dekoracje.  

    Zasypały mnie dziś papierzyska . Pisałam cały dzień , aż mnie szyja rozbolała i nadal boli. Nie pomaga rozciąganie i  podpieranie odpowiednią poduszką - kołnierzem.  Jakoś przetrzymam . 

Młodszy syn dostał dziś papier z pozwoleniem na budowę. Zaczyna w marcu . Podziwiam chłopaka ; dla niego nie ma rzeczy niemożliwych ; jak sobie coś zaplanuje , to natychmiast przystępuje do realizacji i zwykle mu się wszystko udaje. Może tak właśnie trzeba ; nie zastanawiać się , nie rozważać za i przeciw tylko działać ? 

6 komentarzy:

  1. A u mnie od wczoraj padało, przez cały dzień i wieczorem też. Dopiero godzinę temu przestało! Dwa razy musiałam szuflować śnieg, bo to i do miasta musiałam jechać, a pod wieczór na basen. Hotel otworzyli, i zaraz szefowa naszego stowarzyszenia załatwiła nam wodny aerobik plus pływanie! Oby tylko za chwilę go nie zamknęli, bo już coś władza przebąkuje o trzeciej fali! brrrr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestałam ich słuchać , mam dość tego bredzenia o zarazie , zakazach i jak to mamy wspaniale. Oby nie zamknęli basenów i dało się przyjechać na długi weekend w Twoje strony

      Usuń
    2. Nooo! Czekam na to , choć marne dziś widoki

      Usuń
  2. Ja też już nie słucham, bo ileż można. Czekam na te stylowe zajączki z utęsknieniem. Najważniejsze działanie i to jak widać się sprawdza nawet w pandemii. Buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaże jutro, właśnie im zrobiłam fotki , jak się robi też.

      Usuń