babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 19 lutego 2021

19.02.2021 W piątkowy wieczór

 Jak dobrze, że już piątek. Nie był za wesoły ten tydzień i następny też lekki nie będzie . Trzeba przetrzymać . Tym bardziej te dwa dni wolnego się przydadzą . Nie mam specjalnie wiele do roboty więc zamierzam korzystać z luziku.  Po południu idziemy na kawę do teściów młodszego , a w niedzielę na zaległe urodziny wnusia.  

A póki co pokażę na załączonych obrazkach o co chodzi z tymi królikami .

Robimy sobie na drutach - same prawe oczka - kwadracik albo kwadrat jaki komu pasuje - o tu na ukończeniu


Kwadracik przefastrygowujemy w połowie - przyłożona  zielona nitka , żeby było widać kierunki 



potem fastrygujemy po skosie - też na połowę - ma powstać trójkąt równoramienny 


i znów fastrygujemy w stronę poprzecznej nitki - muszą wychodzić dwie z jednego miejsca jak niżej 




ściągamy końce i już się robią uszy , a w "dołek" wpychamy kulkę waty , albo wypełniacza


jak niżej i mocno zaciągamy 


o tak i zszywamy na grzbiecie - od uszu zaczynając - tą samą nitką 


znów wypychamy i zaszywamy dół - można po prostu zaciągnąć - ja zaszyłam w potrójną gwiazdkę , przez co zajączki siedzą 


o tak ; na koniec formujeny uszki - ja przyszyłam na środku  i gotowe


a tu już cała królicza gromadka - cała na dziś , robi się następny 




6 komentarzy:

  1. Dawno temu widziałam ten sposob produkowania króliczkow, ale nigdy nie próbowałam zrobic. Może teraz nalezy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne ,że należy . Spróbuj , fajna sprawa .

      Usuń
  2. Nie mam drutów. Ale może szydełkiem te kwadraty też mogą być. Poszukam włóczki lub koronka. Dziękuję.
    I u mnie nieciekawy tydzień. Oby kolejny był lepszy. Uściski i miłych rodzinnych chwil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydełko też się chyba nada, ale chyba musi być cienka włóczka, żeby łatwo się ściągały . Dobrego popołudnia i reszty weekendu.

      Usuń
  3. super.Na początku myślałam że kobieta oszalała , atu proszę , szarak jak żywy. serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Już powstał następny , będzie cała gromadka , jak ich wnuczęta nie przyswoją , to na aukcje Wośp wystawię na przyszły rok

      Usuń