babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 10 lutego 2021

10.02.2021 Sprawy babusine

 Nic szczególnego ,poza standardowymi już brakami w dostawach.  Resztę ogarniam jak na razie mimo, że jestem sama. Synowa jechała na kontrolę drenów , co jej wszczepili w szpitalu więc wnusię nam do biura podrzucili. Grzecznie odrabiała zadania , które jej zdalnie przesłano , a potem oglądała sobie bajki. Obiadek kupilismy gotowy - na wynos, a potem rodzinka po nią zjechała . Przy okazji jeszcze wywiadówkę zdalną zaliczyli. Wnusia ma średnią na semestr 5,35 i ani jednej nieobecności na lekcjach - jako jedyna w klasie nie opuściła ani jednej lekcji. Zapomniałam już jak to jest jak się na wywiadówki chodziło . Tyle, że moje chłopaki zawsze coś zmalowali i zazwyczaj coś nie coś usłyszałam . No, ale na ludzi wyszli i tak.  

Zaliczyłam dziś zaspę ,w drodze ze sklepu , jakieś 100m od biura . Było oblodzone , a lód zasypany śniegiem zmieszanym z solą techniczną i nie odgarnięte . Jeździ taki traktorek wielkości kosiarki do trawników ze spychaczem , ale dziś dojechał dopiero po 10.00 . Godzinę wcześniej jak szłam do sklepu jeszcze go nie było . No i wyrżnęłam jak długa. Nic mi się nie stało , bo poleciałam na pryzmę śniegu . Przynajmniej uroków zimy doświadczyłam jakby co . Zima mi nie straszna , nawet ją lubię i byle lot w zaspę śniegu i wykopywanie auta jakoś mnie źle do zimy nie nastrajają . Zresztą jutro już tłusty czwartek, potem podkoziołek a w środę Popielec , a to już prawie wiosna. W każdym razie zajączki i kurczaki już się po wystawach sklepowych plątają tu i ówdzie.

A wolne media milczą - na portalach i w stacjach komercyjnych czarne dziury . Strajk przeciw zamachowi na wolność słowa . Nic dziwnego ; dla niepoznaki nazywają to opłatą od reklam , a de facto jest to podatek i albo ktoś nie odróżnia przychodu od dochodu , albo robi to celowo żeby zniszczyć wolne media, bo ten podatek to 35% od przychodu . Takiego uszczuplenia swoich wpływów nie wytrzyma żadna firma , nawet największa . Nie dziwię się , że protestują . Cholera jasna , czy w naszym kraju nie może być normalnie ? 

6 komentarzy:

  1. A podkoziołek to co to jest? Przypomnij proszę!
    Media i tak dostana w d...., a my przy okazji! I jak żyć w tym bajzlu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inaczej zapusty - ostatni wtorek przed środą popielcową . Kończy się o północy. Nazwa Podkoziołek jest charakterystyczna dla Wielkopolski zachodniej i środkowej - w Koninie już jej nie używają - podobno, ale osobiście nie wiem czy faktycznie tak jest.

      Usuń
  2. Dobrze że to był śnieżny lot bez szkód osobisty h. Gratulacje dla Wnusia. Bardzo odpowiedzialna młoda osoba.
    A w kraju coraz to gorzej.
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnusia tak, jest świetna. Jeśli chodzi o lot w zaspę to miałam farta , mogłam się potłuc albo połamać.

      Usuń
  3. Fajnie tak wylądować w zaspie, oczywiście bez kontuzji! A co do "wolnych mediów", to po pierwsze- jakie one wolne, a po drugie, mogliby przestać wyświetlać te durackie programy, od których zęby bolą. A prawdziwe problemy zamiecione pod dywan i broń Boże nie pokazane. Nie mam racji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mediami to jest tak; te wolne sa komercyjne i ich zadaniem jest dostarczanie rozrywki widzom . Jak jest zapotrzebowanie na durnotę to ją wrzucają -bo tak działa rynek, a poza tym żyją z reklam i dobrowolnych abonamentów więc mogą robić co chcą . Rolą mediów państwowych jest patrzenie rządowi na łapy, tropienie afer i informowanie o tym odbiorców. U nas jest dokładnie odwrotnie; media komercyjne wyciągają afery i krytykują , a tv publiczna pieje peany i kłamie na temat tego co sie dzieje w kraju a na dodatek emituje durne programy na dennym poziomie i koncerty disco polo , za abonament - przymusowy i subwencje z naszych podatków.

      Usuń