babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 7 lutego 2021

7.02.2021 Dziś niedzielnie

 więc jak to w niedziele; nie wiele do pisania . Czas sobie płynie leniwie i wokół domowych czynności. Prasowania mężusiowych koszul, pieczenia serowych bułeczek, oglądania ulubionych programów. Z wieczornego spaceru dziś zrezygnowaliśmy. Srtasznie wieje, przy 9 stopniach mrozu i takim wietrze trudno oddychać , a gdzie tu jeszcze spacerować. Nadrobimy w bardziej sprzyjających okolicznościach. 

Żeby jednak zbyt nudno nie było pochwalę się  trochę i wrzucę kilka fotek . 

Dekorację na niby-kominku zrobiła samodzielnie moja wnusia , kiedy ostatnio u nas nocowała . Zapytała czy może , a ja jej na to pozwoliłam i oto efekt ; prawda, że fajnie ? 


Obiecałam Luci pochwalić się nabytkami ciuszkowymi , więc oto one  

Kurteczka 


Sukienka - też okazała się lepsza niż się zapowiadała ; dobrze uszyta , na podszewce i przeceniona o 52% co ostatecznie mnie do niej przekonało , choć jej nie potrzebowałam za bardzo 


w przeciwieństwie do swetra ; mało chodzę w rozpinanych i w swetrach w ogóle , ale stary , po kolejnym praniu zaczął przypominać sitko do parzenia ziółek no to zamieniłam na nowy 1:1 


I ciekawostka, która ostatnio dołączyła do naszej kolekcji - prezent od małżonka , przecudny komplet z  unikatowego kamienia o nazwie zoltanit - niedługo napiszę i o nim 


Kamień jest o tyle ciekawy, że zmienia barwy ; w świetle dziennym jest różowy , w silnym słońcu żółtawy , a sztucznym opalizuje od oliwki po pomarańczowo-czerwony - ciężko to jednak uchwycić na zdjęciach 


I na koniec taka zimowa piosenka z nowej płyty jednego z  moich  ulubionych zespołów; Blackmore's Night  - płyta wyjdzie w marcu i na pewno ją kupię 





4 komentarze:

  1. Wnusia ma talenty po Babci!🤗
    Sukienka ma ciekawy fason, a i sweter do niej pasuje!
    Komplet od K. bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko po babci , musiałabyś widzieć co jej mama potrafi jeśli chodzi o wystrój wnętrz. Hmm, faktycznie pasują do siebie i moda nawet na takie zestawy sukienka + sweter.

      Usuń
  2. Wnusia dekoracja świetna. A zakupy LM pochwała. Biżuteria przepiękna.
    Dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń