babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 24 czerwca 2024

24.06.2024 Świętego Jana

 jeszcze jedno święto słowiańskie zawłaszczone przez chrześcijaństwo. Kiedyś czas letniego przesilenia , czas gdy swe rządy nad ziemią obejmowała bogini-matka , symbolizująca czas rodzenia, obfitości, owocowania , rozwoju i  zbiorów. Najkrótsza noc w roku , legendy o zakwitającej paproci i szalone zabawy na łonie natury. A tu i teraz w moim realu , imieniny mojej matki i urodziny młodszej synowej. Do matki pojechałam rano z prezentem i miniaturową różą w doniczce. Do synowej pojechaliśmy pod wieczór. Zasiedliśmy na tarasie z widokiem na rozległe pola i panoramę naszego miasta. Po drodze zahaczyliśmy o działkę . Majster działa , chyba do końca tygodnia się uwinie a moje korbole rosną w oczach. Wczoraj były wielkości piłek tenisowych, a dziś już 2 razy większe. Wszystko inne również rośnie jak szalone. 

Przyszły moje zamówione ciuszki. Szorty muszę jeszcze dobrze przymierzyć , bo tak na szybko nie mogłam zapiąć, ale może dlatego , że nowe. Bluzka i sukienka pasują i mimo, że sukienka jest dość nietypowa jak na mnie , to pasuje i dobrze się układa . Muszę tylko poprawić lekko rękawy , to znaczy zlikwidować falbanki, bo bo po  prostu nie lubię rękawów z falbankami. 

4 komentarze:

  1. Imię i owo, działowi i zakupowi. Dobrze się tydzień zaczął. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś się to wszystko składa , choc leniwie jak to w sezonie ogórkowym Buziaki!

      Usuń
  2. Miało być imieninowe, działkowo i zakupowo. Jak nie popatrzysz to tak telefon sobie piszę sam. 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak się domyśłiłam o co chodzi . Mnie też mój telefon takie akcje odstawia.

      Usuń