babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 11 czerwca 2024

11.06.2024 Co z tym czasem

 Bawi się ze mną jak kot z myszą . Wciąż zmusza do zabawy w berka - on ucieka , ja gonię. Niby dzień wciąż jeszcze się wydłuża ale mnie dnia brakuje. Jestem w nieustającym ruchu od 7.00 rano i wciąż z czymś się nie wyrabiam... Widać takie wyścigi mi pisane.  

Czy udało Wam się kiedyś złamać kartę sim? Nie ? A mojej matce się udało. Zaczęła majstrować coś z nowym telefonem , pojęcia nie mam po co i co chciała osiągnąć , ale faktem jest, że uszkodziła i na dodatek połamała koszyczek , na szczęście ten od karty pamięci , a nie od sima . Za to karta pękła na pół. Na szczęście nie uszkodziła czipa i karta zadziałała. Udało mi się uratować. I oczywiście się wyparła ; ona nic nie zrobiła , nie otwierała, nie wyciągała i tak dalej. Na końcu zaczęła się awanturować , że ją wykorzystuję . Nie mam pojęcia co znów za spinkę w mózgu dostała i o co jej chodziło. Kiedy po dwóch godzinach odwiozłam jej telefon o niczym nie pamiętała. Teraz przynajmniej karty sim nie wyjmie, bo cała się mieści w koszyczku. No, chyba ,że wyrwie razem z kieszonką. Musiała popsuć wczoraj , bo inaczej wyłapała by to kamerka. Zdjęłam ją wczoraj rano. Obejrzałam filmiki i nic na nich nie ma poza tym ,że albo gada przez telefon , albo czegoś szuka. Zastanowił mnie tylko jeden filmik, na którymś wygląda jak by do kogoś mówiła , ale osoby nie widać , a powinno , gdyby weszła do pokoju. Następnym razem ustawię w innym miejscu kamerkę , bardziej w stronę drzwi, ale dopiero przed terminem jej emerytury. 

Odebrałam dziś dwie ostatnie książki o milicjantach z Poznania . Tom o srebrze zapowiada się bardzo ciekawie , bo kanwą jest kradzież figurki św. Wojciecha z gnieźnieńskiej katedry. To akurat jest fakt autentyczny , ciekawa jestem jak sobie z tematem poradził pan Ćwirlej . 

2 komentarze:

  1. Tak demencja jest straszną chorobą. I co najgorsze, że osobom związanym z chorymi trudno ten fakt zaakceptować mimo, że wiedzą, że tak to działa. Ja też widzę, że u V. są problemy psychiczne, a nerwy mnie dopadają.
    Koniecznie zmień ustawienie kamerki. A tom o srebrze ciekawy. Zresztą jak wszystkie tomy. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zdążyłam się o tym przekonać, staram się trzymać dystans , ale to nie jest łatwa , sama wiesz zresztą. Buziaki !

      Usuń