babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 9 czerwca 2024

9.06.2024 Cztery tysiące pierwszy

 wpis właśnie popełniam.  Wczorajszy, czterotysięczny przegapiłam chyba za zmęczenia . Naskrobałam tu różnych wpisów niemało, naupychałam do tej mojej szafunierki , ale to pojemny przedmiot - choć w tym przypadku raczej taki wirtualny- nie jedno jeszcze pomieści. Dziękuję Wam Kochane/ Kochani odwiedzający moją szafunierkę , ze sympatię i zainteresowanie.  

A tak poza tym , obowiązku obywatelskiego dopełniliśmy i wynik po naszej myśli - przynajmniej wstępny. 

A teraz pokażę co się dzieje w moim ogródku . 

Zakwitło miejsce , w którym nigdy nic nie chciało wyrosnąć , tuż obok wejścia do starej altanki 


Lawenda wręcz wybuchła - w ubiegłym roku była malutką sadzonką 


Korbol ( dynia znaczy dla niezorientowanych ) wylewa się z grządki , a dosiana dynia ozdobna już ją goni - pierwszą partię zeżarły mi ślimaki więc dosiałam 


Mini ogródek kwiatowy pod jabłonką też już zaczyna kwitnąć 


Hortensja i kocimiętka mają się dobrze 


Zakwitł pierwszy krzaczek tawuły - jeszcze ledwie go widać , bo sadziłam je na wiosnę a posiany trawnik wyrósł , nabrał kondycji i za chwilę zmieni się w kwitnącą łąkę 


A w warzywniku nadprodukcja sałaty i cukinia też już okazała i lada dzień zakwitnie 


Ogórki i fasolka rosną na wyścigi 


Pomidory już poobrywałam z liści , bo mają całkiem spore zawiązki 


I na koniec się pochwalę ; te urocze , szydełkowe motylki podarowała mi Fusilla z myślą o firankach w PDzO . Tam jednak nie będzie firanek, bo mamy okna ze szprosami, ale ja już mam na nie pomysł. Mam szare płótno , uszyję z niego poszewki na poduchy a motylki posłużą jako aplikacja . Będą ozdobą domku . Dziękuję Fusilko. 





2 komentarze:

  1. No to najpierw gratulacje. Pisz nam długo i ciekawie jak dotąd. A ogródek. Ależ wszystko rośnie. Przecież to dopiero początek, a jak pięknie. Tu też gratulacje.
    A motyli od przyjaciółki wkomponują się doskonale. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , jeszcze trochę zamierzam popisać . Pogodę mamy idealną, żeby rosło; w dzień słońce i ciepło , w nocy przelotne deszcze. Buziaki!

      Usuń