babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 19 kwietnia 2024

19.04.2024 Wciąż coś

 W skrócie rzecz ujmując mamuśka znów narozrabiała , zarząd wspólnoty też narozrabiał       (dawno mówiłam sąsiadom, że należy wywalić na pysk) i jeszcze pogoda pod zdechłym Azorkiem się zrobiła . A mnie krew zalewa ze złości . Pewnych spraw jednak nie przeskoczę. Może choć jutro się trochę wypogodzi i przygotujemy działkę pod prace ziemne, a te umówione na poniedziałek. Wiele tego nie ma, trzeba tylko przenieść trochę desek i kostek granitowych . Muszę też kilka taczek ziemi wsypać do osłon na grządki pod arbuzy i korbolki. W sumie z dwie godziny roboty albo mniej. Mamy i inną robotę , ale w padającym śniegu raczej się jej nie da wykonać a zapowiadają opady. Się zobaczy... Jak nie działka to może coś robótkowego zmajstruję . Dawno żadnych pudełek nie oklejałam. No i książki mam pod ręką . Zaczęłam kolejną i szybko mi idzie. Jak już się je czyta , to oderwać się nie sposób, W niedzielę po raz drugi idziemy głosować . Druga tura wyborów na burmistrza . Mam nadzieję , że wygra ten obecnie urzędujący. 

Tak poza tym zaliczyliśmy cotygodniowe zakupy , tym razem większe, bo i środki czystości i braki w spiżarni uzupełniliśmy i nawet nowe sitko do ogrodowego węża kupiliśmy. Trochę tego było, ale na jakiś czas mamy z głowy. Miłego weekendu . 

2 komentarze:

  1. Pogoda zgodnie z przysłowiem. Trochę lata, trochę zimy. E tej kolejności. U mnie też nieciekawie, a pchli targ się zaczyna. W deszczu raczej nie najlepiej się prezentuje. A zakupy kiedyś trzeba zrobić.
    Inne sprawy... Weź głęboki oddech. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za robieniem zakupów , ale wiadomo , same się nie zrobią . Staram sie trzymać dystans do wszystkich spraw ale i tak mnie dołują . Słabe to , wiem, ale też mam swoje granice. Nic na to nie poradzę . Buziaki.

      Usuń