babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 13 listopada 2023

13.11.2023 14 lat minęło

 Nasza wnusia obchodzi dzisiaj swoje 14 urodziny. Właściwie to już młoda kobieta . Właśnie sobie uświadomiliśmy, że w następnych wyborach będzie już głosowała . Może nie w parlamentarnych , bo wypadają zwykle wczesną jesienią , ale samorządowych i prezydenckich już tak. Mam taką dorosłą wnusię ! Nie zmienia to faktu , że piszczała na widok ulubionej bohaterki z Marvela w postaci kolekcjonerskiej figurki Funko Pop , którą dostała od nas w prezencie i z załącznikiem na drobne, dziewczyńskie  wydatki . 

Tak poza tym ... Nie chce mi się pisać z różnych względów . Pewnych spraw nie jestem w stanie przeskoczyć , a rodzina nie specjalnie jest zainteresowana pomocą . Na razie uzyskałam tyle, że chłopaki poszukają mi kamery odpowiedniej żeby zainstalować u mojej matki . Muszę się dowiedzieć , co się dzieje i co robi z kasą , bo wygląda mi na to , że ktoś od niej wyłudza. Niestety bez tego niczego się nie dowiem i nie udowodnię , a nią się nie dogadam. 

Czytam "Kukułcze jajo " Camilli Lackberg. Jak cała jej policyjna saga wciąga. 

10 komentarzy:

  1. Oj masz wielki problem z Mamą.Moja różne głupoty wyprawiała po upadku i uderzeniu w głowę.Na szczęście wszystko się cofnęło po pół roku i nic nie pamiętała.Może jakąś "dobra dusza" niby pomaga ,może gdzieś chowa i nie pamięta,oby nie targala i wyrzuciła do śmieci jak moja bo myślała ze to zwykły papier.Oby kamerka dobrze ukryta przed nią pokazała co tam się dzieje.Pozdrawiam stała czytaczka Marta uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku mojej , jest to demencja a to się nie cofa . Nic na to nie poradzę, musze to jakoś ogarnąć , kamerka to chyba dobre rozwiązanie , może się czegoś dowiem . Wyzwaniem będzie wyciągnięcie jej z domu, żeby zainstalować . Jeśli będzie to widziała to zniszczy . Dziękuję za wsparcie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że kamerka pomoże wyjaśnić sprawę znikających pieniędzy...
    Najlepsze życzenia urodzinowe dla wnusi <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu wnusi. Jestem ciekawa co z tego wyniknie i co się okaże , ale jak napisałam wyżej , problem będzie z założeniem tak, żeby o tym nie wiedziała. Buziaki!

      Usuń
  3. ,Na demencje, niestety, nie ma rady. Wspolczuje serdecznie, bo masz klopoty z Mama ale nie ma na to innej rady, jak tylko spokoj i cierpliwosc.
    Gratulacje dla wnusi :-))) Wnuki i wnuczki to sa takie desery dla naszej jesieni zycia. Zycie jest szczesliwsze. Pozdrowienia od Emmy-A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to ładnie napisałaś o wnuczętach . Bardzo mi się podoba. Oby mnie nie dopadło to samo co moją matkę. Nie wyobrażam sobie , żeby moje dzieciaki miały ze mną takie kłopoty , bardzo bym tego nie chciała, a z tym nigdy nie wiadomo. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  4. Najserdeczniejsze życzenia dla Wnusi. A kamerkę musisz zamontować, bo coś się dzieje. Może sprawdź też telefon i jej kontakty. Afera z gatunku kryminalnych. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, prawie. Telefon mam pod kontrolą , bo ma starego typu a i tak sobie z nim nie radzi więc co parę dni go ustawiam , to przy okazji "przetrzepię" sms-y i połączenia . A kamera to i ze względów bezpieczeństwa może być przydatna , bo w jej wieku mogą się różne rzeczy wydarzyć . Dziękuje za życzenia dla wnusi.

      Usuń
  5. Wszystkiego co najlepsze i miłe. Co budzi uśmiech na twarzy. Moc Szczęścia i Miłości dla Wnuczki💝
    A dla Was Radości z Niej caaały worek!
    fuscila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana . Liczyłam na jakieś pogaduchy ale nie wyszło. Auto jest do odbioru jutro , a ja muszę matkę do okulisty zaciągnąć skoro w końcu załapała sie na to badanie i doczekała - kolejne 4 miesiące , jak to u nas. Wyszły przy tej zaćmie jakieś zwyrodnienia i w związku z tym ma zalecone jakieś dodatkowe badania . Nie mogę zrezygnować w tej sytuacji. Buziaki.

      Usuń