babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 16 listopada 2023

16.11.2023 Późno się zrobiło

 więc relacja ze spotkania autorskiego jutro . Mam się czym pochwalić , bo i podpis autorki zdobyłam i udało mi się z nią parę zdań zamienić. Długo trwało ale było warto . Nawet mój małżonek, który nie lubi takich imprez i poszedł dla towarzystwa był zachwycony. Ja zresztą też , ale napiszę o wszystkim jutro. Super miły przerywnik w skrzeczącej rzeczywistości. Już od rana mamuśka mnie wkurzyła. Przyjechałam jak zwykle ale jej się godziny pomieszały i nawrzeszczała na mnie , że się spóźniłam . Standard. Był czas się przyzwyczaić. W pracy dziś dość spokojnie. Zdecydowanie dzień zrobiło nam spotkanie z autorką. 

6 komentarzy:

  1. Super, że się wybraliście i spotkanie tak się udało. A u mnie w tym tygodniu było spotkanie z p. Tochmanem, którego reportaże bardzo lubię czytać i przypomniałam sobie o tym fakcie dopiero dzisiaj. Ech, bez pamięci zewnętrznej to jakoś słabo funkcjonuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem się zdarza, ja kiedyś przegapiłam koncert gitarowy , na który szykowałam się kilka miesięcy. Jeśli znajdziesz czas wieczorem to zapraszam, napiszę więcej o tym spotkaniu.

      Usuń
  2. Czekam na relację ze spotkania. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie , jeszcze chwila cierpliwości , bo mnie dziś system w chatke z piernika wpuścił, muszę napisać od początku.

      Usuń
  3. Bardzo fajnie, że spotkanie się udało :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na relację . Właśnie wrzuciłam wpis, Pozdrawiam

      Usuń