babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 22 grudnia 2022

22.12.2022 Już za chwileczkę

zaczniemy świętować. Jeszcze tylko świąteczne jedzonko się ugotuje i stół pięknie nakryje  , a potem... Będzie jak zawsze , gwarnie i wesoło. Przynajmniej tak powinno być. U nas raczej się sprawdzi, no, chyba ,że moja mamuśka znów coś odwinie, jak już się zdarzało. Znów zdążyła mi dziś ciśnienie podnieść. Po woli się na to uodparniam. 

Popycham sprawy firmowe do przodu i wychodzi mi , że końcówka nie będzie taka beznadziejna jak  cały rok . Tylko co dalej? Nadal nie wiadomo na czym się stoi i jak się sprawy potoczą. 

Z domowych spraw to przygotowałam sobie zastawę i zrobiłam ciasto na pierogi. Do soboty w lodówce przetrwa. Zostanie rozwałkować i polepić pierogi. Reszta sama się gotuje jak już do garnka wrzucę . 

Plany na święta domowe. Wigilia wiadomo, w w pierwsze święto zamierzmy odpoczywać ; spacer (o ile nie będzie lał deszcz) , książki , muzyka  i dobre winko . Co więcej to się okaże. W drugie idziemy na obiad do młodszej młodzieży więc pewnie parę godzin tam posiedzimy . Sylwestra na razie nie planujemy , nasi przyjaciele z Poznania zbierają się po cowidzie i na razie nie czują się na siłach więc pewnie zaliczymy wieczór we dwoje .  A na razie biorę się do kolejnego zajęcia ; ostatnich poprawek w dekoracjach i ozdobienie prezentów. 



4 komentarze:

  1. Dzisiaj się napracowałam za parę dni! I ta melodia teraz mnie niesie, nie wiem gdzie, ale nie mam zamiaru się opierać! Niech trwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świętowanie czas zacząć! :-)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świętujmy więc . Najlepsze życzenia i góra ciepłego z puchatym!

      Usuń