babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 19 grudnia 2022

19.12.2022 Dziś trochę świątecznego klimatu

 w moim domu oczywiście , bo w miescie nie specjalnie jest się czym chwalić w tym roku; oszczędności.


To oczywiście moje biuro , choinka w tym roku w kolorze turkusowym . 
I w mojej kuchni : wszędobylski skrzat ze Szkocji podchodzi do lądowania ; pasuje do każdej dekoracji


Jak zwykle drobiazgi witają gości z komody na buty 


Piernikowa chatka w budowie 



I gotowe , chatka jak zwykle trafi na stolik po maszynie do szycia 


W kuchni na stole - w tym roku kolor wiodący to czerwień i umiarkowana ilość błyskotek - nie dotyczy stołu wigilijnego ale o tym potem 



Nad stołem zawieszki - latarenki i jeszcze kilka fotka na razie niekompletna 

I to co najwazniejsze ; choinka 


I jeszcze raz choinka z prezentami ( jeszcze je dopracuję , ale czekam , bo będą żywe gałązki )


A to zmajstrowałyśmy z wnusią , niestety klatka schodowa przed remontem psuje nieco efekt 


Przy niby- kominku powtórka z ubiegłego roku - stary strych , z małymi dodatkami ; dołączył konik na biegunach i stary pamiętnik - uwaga : z roku 1932





Na oknie w kuchni też skromnie i bez błysku za to z pudełkami pierniczków 


fotkowy ciąg dalszy nastąpi 

p.s. miłych przygotowań do świąt 


6 komentarzy:

  1. Pięknościowo!
    U mnie jeszcze robótkowo - tylko dla Wnuczek. O reszcie pomyślę w piątek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Ja muszę wcześniej - za dużo u mnie się dzieje żebym mogła odkładać , a w piątek to już będę jedzonko szykować .

      Usuń
  2. Wszystko śliczne. Choinka imponująca. I czekam na ciąg dalszy. Pierwsza część pochwal tutaj, a druga jak zobaczę resztę
    Na razie chatka piernikowa na czele. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , chatka faktycznie mi się w tym roku udała , zwykle coś się popaprało przy robocie . W tym poszło gładko . Buziaki.

      Usuń
  3. Ojej, cudnie to wszystko wyglada, nie dziwie sie wiec ze wszyscy Twoi sie ciesza na te swieta. Zdopingowalas mnie i tez sprobuje wiecej dodac dekoracji , bo u mnie narazie to jest sama choinka. Pozdrawiam Aga T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekoracji świątecznych nigdy za dużó. Bez tych świecideł trudno byłoby przetrwać tę szaro-burą zimę . Pozdrawawiam serdecznie

      Usuń