babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 8 września 2022

8.09.2022 95D, artefakt i inne takie

 95D - taki numer przydzielono domowi naszej młodzieży. Od dziś mogą mieszkać . Początek przeprowadzki w najbliższy weekend. Niech im się dobrze mieszka .  

Artefakt !

Zgadnijcie co to ? 


Tak, tak ; zszywacz biurowy ! 
Tak się składa , że pracujemy akurat dla lokalnych sieci banków . Przy remoncie , w jednej z filii zostały zrobione porządki; wynoszono stare szafy, krzesła, liczarki i inne biurowe przedmioty. Miedzy innymi i ten zszywacz . Małżonek przygarnął ten niepozorny sprzęcik . A teraz najlepsze : 


Pod podstawą zachowała się oryginalna etykieta producenta !  Taki przedmiot sprzed lat , datowany , z etykietami ma prawdziwą wartość kolekcjonerską . Ta etykieta dodaje mu wartości, choć sam w sobie przedmiot nie wiele znaczący i pewnie wyprodukowano ich tysiące ! 

Inne takie :  pada deszcz !  Nie jakoś mocno ale pada , po raz pierwszy od ponad miesiąca !
Byłabym zapomniała : dostałam czternastkę, ale na tę tandetę i tak nie będę głosować.
Nie żyje Królowa Angielska. Nie jestem jakoś szczególnie zainteresowana angielskim dworem , ale co by nie mówić była symbolem pewnej epoki. A jej odejście tę epokę zamyka .  





4 komentarze:

  1. Też dostałam I zaraz przeputalam więc nie mam powodu głosować.
    A śmierć królowej to zamknięcie pewnej epoki. Teraz kolej na zmiany. Czy na lepsze? Uściski
    A pamiątki świetne. Ludzie nie wiedzą, co wyrzucają. Młodym domu z duszą życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat się zmienia na naszych oczach i to na bardzo wielu płaszczyznach . Tak to już jest . Dom to przede wszystkim ludzie , a młodzi się kochają więc i dom nabierze duszy. Martwi mnie tylko, że strasznie im raty wzrosły a nie mogą na razie sprzedać mieszkania, w którym mieszkali dotąd i spłacić . Nie ma chętnych , bo wzrosły wymagania .

      Usuń
  2. Stare przedmioty dla jednych mają wartość kolekcjonerską, dla innych to śmieci. No bo co teraz zrobić z takim zszywaczem ? Podziwiać ? Postawić na eksponowanym miejscu w salonie ? Zagracać nim szuflady ? To już lepiej oddać do jakiegoś muzeum albo do gablotki ze starociami np. w bibliotece albo w szkole, o ile taką mają:) I u mnie dziś zaczęło padać, i dobrze, bo trzeba robić porządek na działce, a za sucho było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Twój punkt widzenia , ale ja z rodziny o kolekcjonerskich tradycjach więc dla mnie to rzecz normalna posiadanie różnych przedmiotów dla samego faktu ich posiadania. Jak wiesz zbieram kamienie , a przerabiałam w swoim życiu różne kolekcje. Może kiedyś zrobię jakiś wpis o tym .

      Usuń