babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 5 czerwca 2022

5.06.2022 Gość niedzielny

 Po obiedzie i porcji lodów waniliowych z owocami z nalewek i likierem kawowym, pojechaliśmy na działkę. Dziś bez planów , ot tak posiedzieć i nacieszyć oko zielenią a ucho śpiewem ptaszków . Siedzieliśmy sobie pod śliwką , popijaliśmy herbatkę na zmianę z naparem ze świeżej mięty ( bardzo mi zasmakował odkąd mam świeżą miętę pod ręką ) aż tu patrzymy ! środkiem chodniczka maszeruje sobie jeżyk . Nie przejmuje się obecnością ludzi tylko idzie w stronę alatanki. Zrobiliśmy mu fotkę i nakręciliśmy filmik. A jeż nic, tylko idzie dalej; przemaszerował przez całą działkę, zajrzał do starej altanki, po czym znalazł sobie przejście pod płotem i poszedł dalej , gdzieś za domek sąsiadki.  Na działce przychówku mamy więcej zresztą . Jest całkiem oswojony szpak , siada nam nawet na stole i mieszka tam kilka malutkich jaszczurek . Wpadają też inne szpaki i gołębie , czasem zajrzy jakiś kundelek sąsiadów i nawet kot ; taki bury dachowiec. Jest tego inwentarza trochę . Teraz , kiedy bywamy tam częściej trafiamy na różne zwierzaczki. A poza tym zaplanowałam  mniej- więcej nową koncepcję kuchenki. Rozrysowałam na ścianach , teraz musze nanieść na papier , a za jakiś czas realizować . 

A oto i on , nasz niedzielny gość 


I jak już wspomniałam , nasz PDzO ma już posadzkę i wyprowadzone rury od wody i kanalizacji


2 komentarze:

  1. Jeże są bardzo pożyteczne, a jaszczurka w Italii przynosi szczęście. Domek już zachwyca.
    Miły taki ogródek. Bardzo mi tego brakuje. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i znów się czegoś dowiedziałam; o tych jaszczurkach. Na razie ogródek jest zdewastowany przez budowę , ale przywrócę mu blask z czasem

      Usuń