babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 6 czerwca 2022

6.06.2022 Taki sobie poniedziałek

 Nie mogę powiedzieć, że jakiś szczególny , ale i nie najgorszy . Stałam się bogatą kobietą ; ubezpieczalnia wypłaciła mi jedną z likwidowanych polis . Pozostałych jakoś nie mogą ogarnąć . Ostatecznie z 6 zlikwidowaliśmy 4 . No, bez przesady z tym bogactwem . Bywało, że więcej zarabialiśmy na kontraktach , ale miło powiększyć stan konta. Nie wiem jeszcze co zrobię z tą kasą żeby nie straciła na wartości. Zastanowię się w najbliższym czasie. A póki co szykujemy się do wyjazdów; po jutrze na zaproszenie kontrahenta z Czech do Jablonca i Pragi, a od środy za tydzień na Kaszuby ! Już nie mogę się doczekać. Mam dylemat , co zabrać na podróż do Czech ; trudno przewidzieć pogodę , a nie chcę zabierać dużo . W końcu to tylko trzy dni. Ciekawe , co zmieniło się w Pradze od naszego ostatniego pobytu. W programie jest między innymi kilkugodzinne zwiedzanie miasta . 

2 komentarze:

  1. Zapowiada się trochę urozmaicenia. Tak dylematy pogodowe. Unie wciąż upalnie. Ale da się żyć. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i bardzo mnie to cieszy, bo ostatnio paskudnie dostaję w kość , z różnych powodów. Dobrze mi zrobią takie przerywniki.

      Usuń