babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 23 marca 2022

23.03.2022 Wiosna, wiosna

 ale niestety tego roku nie tak radosna jaką być powinna z przyczyn wszystkim znanych . W pracy spokojnie , każdy robi to co do niego należy i tak jest dobrze . Przetrzymamy . 

W przybiurowym ogródku posadziłam dziś rododendrona . Nie wiem czy to właściwa pora, nigdy takich nie hodowałam  ale skoro są do kupienia w sklepach to chyba można je o tej porze roku sadzić .  Sucho strasznie . Kilka dni ciepełka sprawiły, że mój ogródek rozkwita. 

Jak wspomniałam niedawno , mamy znów uczniów z technikum na praktykach . Dziś dali czadu. Akurat mieli chwile wolną więc ich zawołałam do pomocy. Po świętach została nam zeschnięta choinka . Jakoś nikt nie palił się, żeby zrobić z nią porządek a konkretnie poobcinać gałęzie , pociąć na kawałki pień , spakować do worka i wystawić razem z pojemnikiem na śmieci. Stwierdziłam ,że skoro nic nie robią to im zajęcie znajdę . Dałam im sekator oraz worek i kazałam obciąć gałęzie , a potem powkładać do worka. I zgadnijcie co dalej ?  Wzięli sekator i spytali czy mają obciąć wszystkie te gałęzie ! Myślałam że padnę z wrażenia . Małżonek dał im jeszcze piłkę i kazał pociąć pień. Zrobili , owszem , ale co z tych facetów wyrośnie ? Są totalnie niesamodzielni. Przecież to gwoździa w ścianę nie wbije . Śmialiśmy się z tego przez cały dzień . 

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście, to pokolenie jest jakieś dziwne. Wczoraj w sklepie nie potrafiłam wytłumaczyć dziewczynie, że chcę kupić zwykłą świeczkę a nie ozdobną. W ogóle nie miała pojęcia, co ja chcę. A nie było, żeby ją uświadomić. :D Rododendrony sa cudowne. Uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pokolenie , którego nikt nie nauczył pracy. Obserwuję to od dawna.

      Usuń