babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 25 marca 2022

25.03.2022 Jeździłam dziś

 elektryczną hulajnogą wnuczka . No dobra , nie będę się za nadto przechwalać; tylko po biurowym podwórku.  Fajna sprawa . Jak bym miała możliwość poćwiczyć to pewnie bym mogła z takiego pojazdu częściej korzystać. Na przykład jechać tym na nasze rodos. Na zakupy raczej się nie nadaje , Ma haczyk na torbę do zakupów , ale na moje to co najwyżej można sobie na tym przywieźć parę bułek. Ale zabawa była przednia. 

Tak poza tym zwyczajnie i spokojnie jak na niespokojne czasy . Po powrocie z pracy skorzystałam z okazji, że małżonek popołudniówkę u klienta zaliczał i poprzymierzałam sobie ciuchy na wiosnę i poskładałam kilka zestawów. Nie jest źle ; ciuchy pasują, te starsze też . 

Jutro ciąg dalszy wiosennego sprzątania i wycieczka na nasze rodos. Odkręcają wodę. Wcześnie w tym roku , zwykle dopiero w kwietniu . Przy okazji pewnie i coś na działce zrobimy. 

4 komentarze:

  1. Miłego pobytu na działce.My również zaczynamy swoją przygodę z rod, pierwszy sezon.Roboty mnóstwo ale efekty dają radość.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tobie miłego pobytu. My mamy działkę po moim ojcu , długo po prostu była , trzy lata temu postanowiliśmy zagospodarować od nowa i po woli coś robimy.

      Usuń
  2. Wyobrażam sobie jaka frajda. Chętnie bym spróbowała.😄
    To może sobie sprawisz. Miłej pracy w ogródku. Już czas. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frajda owszem , ale czy sobie sprawię ? Raczej nie , a przynajmniej nie od razu. Z ogródka nic mi nie wyszło. Dopadła mnie jakaś infekcja , wszystko mnie boli i kaszlę. Rano jeszcze umyłam resztę okien , ale już nie jestem w stanie zrobić nic więcej. Będę się kurować do końca dnia i jutro.

      Usuń