babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 5 listopada 2021

5.11.2021 Sprawy babusine po raz kolejny

 W pracy dziś dość leniwie . Jak na piątek to za wiele dziś zajęć nie było, ale przynajmniej był czas oferty pokończyć.  Odjechała sauna na kółkach . W pierwszej chwili nawet tego nie zauważyłam , dopiero jak poszłam po kubeł na śmieci , żeby wystawić dla śmieciarzy. Odjechała wczoraj wieczorem , znajdzie miejsce w okolicach Chojnic i Małych Swor a my skończyliśmy kolejne nietypowe zadanie. Oprócz przyzwoitej kasy na koncie satysfakcja , że się udało i znów nowe doświadczenie zdobyte. Nie bez przeszkód , ale jak się jest pionierem -  czasem z wyboru , a czasem z przypadku . .. No cóż , przypomniało mi się , ale w kontekście dzisiejszej sytuacji to w sumie gorzkie takie wspomnienie . 

Po obiedzie wybraliśmy się do ikei pod kątem dekoracji świątecznych , a dokładniej kolejnego mojego pomysłu na aranżację z jemiołą w roli głównej . Już teraz , bo do końca listopada nie będzie możliwości z różnych względów , nie wiadomo czy znów galerii nie zamkną a poza tym nauczeni ubiegłorocznym doświadczeniem ; pojechaliśmy w połowie grudnia i nic juz nie było. No i się zawiodłam . Nie było aż trzech drobiazgów , po które się wybrałam . Nie znaczy , że wróciliśmy z pustą torba. Nie , nie . Mam klej do chatki z piernika , chatki - tym razem w wersji mini ale za to 6 sztuk , do poskładania , bieżnik i serwetki w jemiołę oraz świecznik i białe długie świece . Nie dostałam papieru do prezentów w jemiołę , zawieszek , które chciałam wykorzystać jako pierścionki do serwetek też w jemiołę i zielonego sznurka do przewiązania prezentów.  Spróbuję domówić w sklepie internetowym . Tak w ogóle to w ikei pustki na półkach . Zwykle od towaru aż kipi a tym razem braki i tam. 

Tak poza tym zostałam wrobiona w babciowe zadanie ; mam coś przygotować dla wnuczków na szkolny kiermasz świąteczny. Jakieś szydełkowe drobiazgi , albo innego typu robótkę. Już mi pomysły w głowie świtają . Na wykonanie mam trochę czasu, bo kiermasz będzie tydzień przed świętami. 

Na jutro zaplanowałam domowe porządki , takie konkretne z praniem firanek i myciem okien , ale jak się to skończy , to się okaże . No i wieczór z wnusią się zapowiada , bo młodzież świętuje ze znajomymi urodziny synalka i koniec remontu mieszkania. Będziemy się dobrze bawić .  

2 komentarze:

  1. Ja zaplanowałam okna w pierwszym tygodniu grudnia. Bo u nas sezon świąteczny od 8 grudnia.
    Wcale mnie to nie cieszy z racji humorów V. On lubi psuć wszystko.
    I tak będzie. Ja to wiem.
    Udanego wieczoru z Wnusią. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . To prawie jak u nas , bo zaczyna się od 6 grudnia od Mikołaja. Już niedługo

      Usuń