babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 23 września 2021

23.09.2021 Czwartkowe , zwyczajne sprawy

 Właściwie to nawet nie ma o czym pisać ; proza aż trzeszczy. Coś z tą pełnią chyba jest na rzeczy ( choć na mnie osobiście nie działa ) , bo jazdy z  moją matką powtarzają się cyklicznie . Na tapecie nadal telewizor. 

Pierwszy dzień jesieni chłodny i pochmurny , a teraz wieczorem wieje i pada - czyli jesień po całości. Mnie nie przeszkadza. Odpuściłam dziś sobie z tej okazji wszelką działalność domową i czytałam książkę . Wciąga, chociaż na pierwszy rzut oka nic specjalnego się nie dzieje. Napiszę więcej jak skończę . 

Zaskakujący program pokazało tvn - krótki zresztą ale uważam ,że sympatyczny. Mianowicie o żakietach Pani Kanclerz Niemiec . Kto by pomyślał ? O tym ,że nosiła żakiety we wszystkich kolorach tęczy , buty na niskim obcasie , zawsze czarne i przeważnie czarne spodnie i delikatne naszyjniki to wiadomo. Nigdy bym jednak nie pomyślała, że niektóre wkładała na różne okazje te same i wcale nie przejmowała się tym, że jest tak wysoko postawionym politykiem . A na zadawane o to pytania czy też sugestie odpowiadała po prostu, że nie jest modelką tylko kanclerzem i uwaga ; na długo zanim doszły do tego firmy modowe , projektanci i wszelkiej maści celebryci lansowała modę na dawanie ciuchom drugiego życia dając przykład. Ileż w tym  skromności i prostoty. Mogła przecież inaczej, zwłaszcza, że czasem nawet jej stroje były wyśmiewane . 

W weekend czeka mnie sporo pracy pod hasłem "jesień w domu i zagrodzie" , chyba zacznę już jutro po pracy , bo z wszystkim nie zdążę , a mężusiowi marzy się jeszcze wypad do Torunia . Może faktycznie zostawimy wszystko i się wybierzemy ? 


2 komentarze:

  1. O tym że pełnia działa negatywnie wiem nie od dziś. I nie tylko w kontekście V. Wszyscy moi podopieczni mieli z nią problem. Zwróć uwagę na te ,"jazdy". Pewna jestem, że nasilają się w okolicy pełni. A takiej jesieni jak u Ciebie nie cierpię. Dobrze, że u nas jeszcze potrwa jesień kolorowa. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poobserwuję , wczoraj na to wpadłam. Może faktycznie jest jakiś związek z tą pełnią. Ta najbardziej kolorowa jesień u nas dopiero przed nami .

      Usuń