babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 14 sierpnia 2021

14.08.2021 Lekko mnie skołowało

 Kto tu jest normalny się zastanawiam ...  Lubię teorie spiskowe , nie raz można się nie źle ubawić , choć bywa groźne i źle się kończy , jak ostatnio czytałam . Mnie nie rusza i choć czytam, to jednak zachowuję zdrowy rozsądek i wydawałoby się , że każdy normalny , a szczególnie wykształcony człowiek też tak powinien do tego podchodzić . Ja tam z grubych książek się nie uczyłam , liter przed nazwiskiem się nie dorobiłam , ale przynajmniej próbuję swoją wiedzę w miarę swoich możliwości poszerzać . Okazuje się , że to nie jest takie oczywiste .  No ,bo co ja zwolenniczka "szkiełka i oka" mam myśleć skoro do niby szwagra dzwonił sam diabeł ? ????  No tak , nie ściemniam .  A na propozycję przeczytania książki "Obrzęd" skoro interesują ich tematy egzorcyzmów ( w kontekście tej ,którą dostał od nich małżonek)  usłyszałam ,że oni nie muszą czytać , bo oni wiedzą! Oni słuchają autora książki , którą nam dali , oni czytają fora katolickie. No , do tej pory się nie ogarnęłam . Mężuś słuchał i własnym uszom nie wierzył, tylko patrzyłam kiedy z wrażenia razem z krzesełkiem kozła fiknie . Argumenty , czy odwołania do wiedzy naukowej nie skutkowały , a wręcz wywoływały konsternację . Mózg mi się od tego wyłączył i  mam nadzieję , że nie na dłużej niż do poniedziałku... 

A tak poza tym chatkę ogarnęłam i nawet szybo mi poszło.  Lodówkę zaopatrzyłam , zapas winka jest , dekorację obmyśliłam , choć tak trochę na skróty. Jedzonko przygotuję jutro na świeżo . Tylko po zielsko nie zdążyłam , bo się trochę na działce u Szwagroskich zasiedzieliśmy. Może zdążę rano wyskoczyć . No i zaliczyłam kolejną jazdę z matką . Odstawiłam na sor. Skończyło się jak zawsze . Następnym razem to chyba po księdza zadzwonię skoro taka umierająca.  

Upał .

4 komentarze:

  1. Ale niektórzy to mają rajzę!!! Zapomnieli, że w dwudziestym pierwszym wieku żyją? Czy coś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooooo, wiek osiemnasty się skończył jakieś 300 lat temu z okładem , co - nie ?

      Usuń
  2. Można się załamać. Szkoda słów, bo z nawiedzonymi nie ujedziesz. Miłego spotkania .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co jest w tym najbardziej zadziwiające; to ,ze są tak tym idee fix owładnięci, że nie umieją rozmawiać o czymś innym

      Usuń