babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 12 sierpnia 2021

12.08.2021 Od wczoraj

 się gotuję ze złości . Nie chciałam wczoraj rzucać nazwiskami , ale jak widzę i słyszę nikt w słowach nie przebiera od zwykłych ludzi  po autorytety takie jak Profesor Sadurski. Przy posłach od muzyka, którzy się sprzedali nie wiadomo za co i Konfederatach , którzy wszem i wobec głoszą jacy to wolnościowcy i patrioci a nie mają odwagi zagłosować zgodnie z tym co głoszą ,szmata do podłogi to wyjątkowej szlachetności  tkanina . No i poszło w świat - znowu . Wstyd i hańba . 

Z innych spraw , wciąż jeszcze cieszę się letnim sezonem w pracy , mało zajęć jak na nasze możliwości. W przybiurowym ogródku pierwsze zbiory ; dojrzały pomidorki w ilości sztuk 3. Następne już żółkną . A jak to pachnie ! 

Kupiłam sobie wdzianko , jak zawsze w ulubionym kolorze ciemnej zieleni i jak zwykle trochę pojechane. Tak z myślą o jesiennych chłodkach ale pewnie jeszcze sporo czasu minie nim je zacznę nosić. Na razie wciąż jeszcze lato i wyprawa z wnuczętami w perspektywie . Zarezerowałam dziś bilety do teatru i zwiedzanie miasta meleksem przerobionym na automobil. Planetarium zarezerwuję w sobotę, bo tam jest limit czasowy , nie wcześniej niż 6 dni przed wizytą . W domu też specjalnie się nie udzielam , przesmażyłam tylko jabłka z dodatkiem świeżego imbiru . Będą dodatkiem do zimnych mięs. Nie wiele tego mięsa jadamy ostatnio ,ale i tak się przydadzą dla urozmaicenia . A miałam nie robić zapraw... 

Jest już nowy numer "Mojego Mieszkania " poświęcony urządzaniu domu starociami . Bardzo mi się taki styl  podoba . I jaką ładną maksymę w tej gazetce znalazłam : "Nie czekaj aż ktoś przyniesie ci kwiaty . Zasadź swój ogród, udekoruj własną duszę" autor maksymy Luther Burbank . Nie wiem , kto to taki ( ale się dowiem) ale musi być ciekawym człowiekiem z piękną duszą . 

2 komentarze:

  1. Piękny cytat.
    A co do sytuacji politycznej nikt nie przebiera w słowach. Słowa adekwatne do sytuacji. Wyprawa nabiera rumieńców. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz co mnie dziś rozłożyło ? Utyskiwanie w/w , że taki hejt na nich spada i na ich współpracowników i rodzinę i że to wina opozycji. Nawet tyle przyzwoitości nie mają, żeby wziąć na klatę to co zrobili. Łapy opadają

      Usuń