babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 14 maja 2021

14.05.2021 Nie ma to jak sobie solidnie popracować

Na działce oczywiście .  Dokładniej to działkowa masakra piłą mechaniczną się odbyła.  Miało się dziać jutro , ale koledze syna coś wypadło i zapytał czy może przyjechać dziś . Zgodziliśmy się i  zabraliśmy się za to dziś  po pracy. Pod ostrza poszły dwa uschnięte drzewa , różne chaszcze i odrosty od drzewek i na koniec skrócone zostały tuje . Małżonek z synem i kolegą syna cięli drzewa  a ja z wnusią wyrywałam nadmiar bluszczu z płotu i altanki  i robiłyśmy porządek za altanką . Tam dopiero się działo.  Łatwa to ta robota nie była .Pnącza bluszczu są bardzo mocne i bardzo mocno trzymają się podłoża .Posegregowałam też narzędzia ogrodnicze , część jest zniszczona i nadaje się tylko na śmietnik więc się tam znajdą . Na koniec mężuś wyczyścił kolejny odcinek alejki a ja spryskałam zielsko przed działką . Za nic nie daje się wytępić . Może randop poskutkuje . Jutro ciąg dalszy ; naprawa kranu i kto wie co jeszcze.

6 komentarzy:

  1. Prace ruszyły pełną parą. Jak wiosna, to wiosna. Dobrego pogodnego dnia.***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz w tym , że im więcej robimy , tym więcej tej roboty jest . mnoży się , albo co ?

      Usuń
  2. Taka praca to doskonała gimnastyka! Raz na jakiś czas bardzo pożądana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze uwielbiałam prace na działce. Ubolewam nad tym, że teraz jej nie mam. Bardzo by się przydała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, fajna sprawa. Mój małżonek nie jest wielkim entuzjastą , ale po woli się w to wkręca

      Usuń