babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 10 maja 2021

10.05.2021 Codzienność

 dziś przynajmniej bez szaleństwa . Zlecenia nam się nawarstwiają , będzie trzeba się trochę przeorganizować . Póki co , każde z nas ma co robić .  Poodgarniałam najpilniejsze rachunki , jutro kolejne , no i  zamówienia trzeba porobić na nowe kontrakty. Damy radę . 

Temat kranu na działce załatwiony . Hydraulik umówiony , zakręcenie wody na czas naprawy też . Okazało się , że administracyjnymi sprawami na naszych działkach zajmuje się moja koleżanka z podstawówki ; Ewa . Klina mi takiego zabiła , że do tej pory myślę , jaka Ewa i z której klasy . Bo jedyna, którą mieliśmy w naszej klasie niedawno przegrała z cowidem . Pewnie z innej  i jak ją zobaczę , to rozpoznam, bo na razie gadałyśmy przez telefon. No i zagadka nie rozwiązywalna, przynajmniej do soboty. Dobra strona tej sytuacji to to, że szybko formalności związane z budową nowej altany załatwię . Tak mi właśnie przyszło do głowy . Jak to w małym mieście ; rączka rączkę myje. Można sobie myśleć o takim wsparciu co się chce , ale tak to jest . Wroślismy w to miasto , mamy swoją pozycję ; stanowiska w różnych instytucjach piastują nasi koledzy i koleżanki szkolni a co za tym idzie łatwo się  dogadać . Oni nam - my im. Jest to i wada i zaleta mieszkania w małym mieście.  

Z matką chwilowo mam spokój , trochę się uspokoiła , ma trochę lepsze dni od wczoraj  i  nowej awantury nie urządziła ( obym się za wcześnie nie ucieszyła , ale dobre i to  , bo ostatnie jazdy dały mi w kość) . Ciśnienie ma dobre , a leki sama jej załatwiłam  i zaniosłam . Jak wspomniałam dobre i to i z pewnością za długo nie potrwa. 

Zamiast wieczornego spacerku , zaliczyliśmy przejażdżkę rowerami . Ścieżek u nas pełno więc można sobie bezpiecznie jeździć . A pogoda dziś bardzo spacerowa . Prawdziwe lato. 


6 komentarzy:

  1. A wiesz,że to jak nas widzą,m to od adresu zależy? Gdy przeprowadziliśmy się nad jezioro, poczuliśmy się jak jacyś rozbitkowie! W sumie to do dzisiaj tak mam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, nie zmieniałam miejsca od 50 lat więc nie wiem , ale od kilku lat czuje się jak rozbitek we własnym kraju. Nie wiadomo co gorsze

      Usuń
  2. Zapomniałam! Dziękuję za przesyłkę! Trafiona w punkt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Bałam się , że zgniotą gdzieś po drodze.

      Usuń
  3. I to jest duży plus takie znajomości.
    Zawsze tak było i zawsze będzie. Dlatego dobrze mieszkać w nie wielkim molochu. .niech będzie ten tydzień właśnie taki poukładany na spokojnie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń