babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 13 maja 2021

13.05.2021 Posadziłam

 wczoraj kupiony krzaczek poziomki i goździki . Jeżyna i borówka muszą poczekać do jutra , bo te będą rosły na naszym "rodos ". Dadzą radę ; porządnie je podlałam , to wytrzymają jeszcze dzień .

  Babusi znalazłam zajęcie ; kazałam kupić pamiątkę na Komunię dla prawnuczka i tym samym na spacer wysłałam. Jak dotąd spokojnie. I oby tak zostało.  

Wyjazd na weekend czerwcowy zaklepany i potwierdzony . Wszyscy już się pytają . Do timu dołączyli kolejni chętni - znajomi młodszej młodzieży . Będzie nas tam około 20-tki. A własciciel ośrodka już zaciera łapki , bo od razu grupka mu się trafiła i 4 domki + pokój "obłożone ". Musze zastrzec, że niczym więcej w związku z wyjazdem już się nie zajmuję - jak coś chcą to we własnym zakresie a ja odpoczywam i odreagowuję . 

Małżonek nie odchorowuje jakoś specjalnie wczorajszego szczepienia ; narzekał trochę na lekki ból w ramieniu , a po powrocie z pracy uciął sobie drzemkę , ale to nie koniecznie musi mieć powiązanie ze szczepieniem . Od powrotu ze szpitala czasem mu się zdarza. 

Przepakowałam sobie torebkę . Czarną , zimową, którą nosiłam bez przerwy prawie trzy lata  zamieniłam na oliwkowo-koniakową , bardziej wiosenną. Chociaż tyle , bo z ciuszkami tak sobie - nie ma kiedy się w nie stroić a do pracy wiadomo , praktyczniej w spodniach. 

Przyszedł zamówiony materiał na obrusy. W niedzielę będzie szycie. 

Kupiłam kilka ślicznych gadżecików do łazienki , z czerwonego szkła. Takie dodatki ; świeczki w czeronych pojemnikach i mini lampeczkę na świeczkę- podgrzewaczową. Ze szkła ma nawet kloszyk. Przedwczoraj zmieniałam opony w pobliskim warsztacie; jakieś 300m od mojego biura . Po drodze jest firma kolegi syna, która produkuje znicze i świece ozdobne , no i robili jakąś garażową wyprzedaż , to skorzystałam. Te tzry drobiazgi i wielka czarna świeca , w kształcie kuli , kosztowały mnie tylko 18,50zł. Może zajrzę tam jeszcze raz ?  


2 komentarze:

  1. Drobiazgi zawsze cieszą. A wyjazd też zapowiada się relaksująco. Najwyższy czas. Powolutku wracamy w utarte koleiny. Oby tak było. Czas już najwyższy. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby trwało, ale słabo to widzę w tym naszym bałaganie, a relaks bardzo mi potrzebny

      Usuń