babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 20 kwietnia 2021

20.04.2021 Ogródkowo

 się udzielałam dzisiaj. Papierologię ogarnęłam wczoraj, dziś tylko tematy bieżące więc miałam trochę luzu. Wysiałam rojniki i trochę łąki kwiatowej a przy okazji wypieliłam ze 3 metry.  Jutro znów coś podziubię na trawniczkach.  Ciepło się dziś zrobiło , choć raczej bez słońca . Lubię taką pogodę .  Jutro zabieram matkę do lekarza na kontrole i muszę jej okulary załatwić . Jedne zgubiła , drugie połamała. Zawiozę do optyka na badanie i niech dobiorą jak należy. 

Wieczorne spacerki coraz przyjemniejsze . Nie potrzeba już zakładać grubych ciuchów i czapek , to przede wszystkim .  Ptaki śpiewają jak szalone, a  drzewa owocowe zaczynają kwitnąć . Już wczoraj zauważyłam na trawnikach miniaturowe tulipany . Dziś już w pełnym rozkwicie . Fajnie to wygląda . Te miniaturowe kwiatki zakwitają w trawnikach po kolei. Najpierw kwitło coś niebieskiego , potem żółte , a teraz czerwone tulipany.  Moje jeszcze nie zakwitły , ale już im nie wiele brakuje.  

4 komentarze:

  1. U mnie narcyzy wyszły i hiacynty. Dzisiaj szalałam z wertykulatoro-aeratorem na głównej części, bo tam suchsze podłoże, a za domkiem jest całe lato wilgoć, więc tam trawa rosnie jak szalona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie tak sobie trochę popracować na świeżym powietrzu. Dzis niestety nie dałam rady.

      Usuń
  2. Jednym słowem wiosenne. Nareszcie. Pięknych spacerów.**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosennie , ale jutro znów chłodniej jak zapowiadają

      Usuń