babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 19 kwietnia 2021

19.04.2021 Cieplej

 przynajmniej dziś i od razu widać zmiany w ogródku. Tulipany prawie kwitną . I nadal nie wiem jakie będą kolory . Zasadziłam dziś 8 sztuk cebulek , na szczypior i posiałam trochę kwiatów. Na razie tylko trochę , ale podejdę do tego jak tylko będzie  jeszcze nieco cieplej. Smagliczkę i rojniki mam przygotowane.  Poza tym mieliśmy dziś mnóstwo pracy . Ja i synowa papierkową ,a chłopaki jak zwykle montażowe tematy. 

Na majówkę nie czekamy . Nic nie zapowiada poprawy sytuacji . Powiedziałabym ,że znów wirus ogranicza swoją działalność jak to bywało już w innych okolicznościach. Zbliża się majówka więc ilość chorych spada , jak spadała przed wyborami , świętami itp. Raczej coś na naszym "rodos" sobie zorganizujemy .Trzeba trochę o działkę zadbać . W mieście  zakwitły drzewka mirabelek , pachnie niesamowicie . 

2 komentarze:

  1. Bardzo konkretne zajęcia miałam: najpierw na myjnię, taką dosłowną, a nie tylko z cienkiej rurki. Nie chciałam się wstydzić w warsztacie, bo dziś wymieniałam opony z zimowych na letnie. Potem gim na basenie a na koniec oprysk bukszpanów! W międzyczasie komedia kryminalna, czyli książka! A na koniec? Marzenie o wyrku, bo ostatnio nie mogę spać i deficyty mi się robią!

    OdpowiedzUsuń
  2. Majówka na RODOS będzie piękna. Sama takich sporo zaliczyłam. A kiedy tulipany się rozwiną będzie niespodzianka.Usciski

    OdpowiedzUsuń