babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 4 września 2019

4.09.2019 Prezent

w postaci biletów na film Vegi "Polityka" podarował nam dziś młodszy synalek. Z niecnym zamiarem wyleczenia nas z zainteresowań polityką . Film zapowiada się ciekawie i po poniedziałkowym seansie na pewno o nim napiszę . Ale młody się przeliczył; z tego się nie da wyleczyć . Polityka jest fascynująca. I tak zamierzaliśmy się na ten film wybrać, a tu proszę ; prezent. 
Do matki się dziś nie wybrałam . Zadzwoniła, że jest na działce , gada z sąsiadkami i w ogóle zajęta strasznie przez całe popołudnie. Niej jej będzie . Ciekawe co na tej działce zastanę . Na razie usłyszałam , że tak czyściutko i wszystko posprzątane . Noooo, jak by nie było coś tam robimy od czasu do czasu.  
Papiery mnie zasypują . Piszę i piszę . Odkręciłam też dzisiaj sprawę kont. Myślałam ,że do krzesła w poczekalni przyrosnę w tym ratuszu. Przepis okazał się totalnym bublem , bo takich jak ja , było sześcioro , a kobieta w biurze już ich liczyć od rana przestała. Po co to komu? Ale jak wiadomo w mętnej wodzie ryby same wpadają w sieć . Im bardziej zamotane przepisy tym łatwiej od podatnika kasę wyciągać , czy się należy czy nie należy. Kary, sankcje i szykany wobec uczciwych obywateli , a każdy przedsiębiorca prywatny to wróg publiczny . Tak dziś działa nasze państwo niestety. 

4 komentarze:

  1. Ciekawa jestem co napiszrdz o tym filmie. Będę szukać w Internecie żeby oglądnąć. A przepisy utrudniają zycie nie tym co powinny. **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawostka ; zniknął komentarz. Film wszedł do kin wczoraj. W necie na razie tylko zwiastuny widziałam

      Usuń