babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 5 września 2019

5.09.2019 Plany były piękne:

mianowicie obiad u Hindusów . To z okazji naszej 38 rocznicy ślubu. Ale planować to my możemy. Skończyło się pilnym wyjazdem do Poznania w poszukiwaniu wysoce deficytowego towaru dla klienta. Mieliśmy fuksa nie z tej ziemi, bo udało się kupić jedną z ostatnich 2 sztuk . W całym kraju są jeszcze dwie ; jedna na Śląsku , druga na Mazurach. Przysłać nikt nie chciał. Ale jest , załatwiliśmy . A obiad ? skończyło się w Pizza Hut i na kawie z babeczką malinową u Sowy. No cóż ... jak się nie ma - i tak dalej. Przy okazji zrobiliśmy kilka nie wielkich zakupów . Oczywiście nie odmówiłam sobie krawata . Kupiłam małżonkowi kolejny , jako dodatek do paska . Pasek był potrzebny , bo z jakiegoś bliżej nieokreślonego powodu ten , który nosił się rozwarstwił i pozałamywał. Nie powinien bo ze skóry , ale widać na jakąś podróbkę trafił. No i kiedy męzuś wybierał pasek ja się kręciłam po sklepie i wyszperałam krawat . Granatowo-czerwony w żakardowy , opalizujący wzór. Kupiliśmy też płytę dvd z najnowszym filmem o "Avengersach" i oscypek. 
No i tyle ze  świętowania .  Obiad u Hindusa musimy odłożyć na inny termin.  Póki co w perspektywie rodzinny rosół.  Synowa kupiła mi dziś na targu porządnego , wiejskiego kurczaka . 

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego dla Was!!!!
    Piękna Rocznica! Niech trwa WASZA MIŁOŚĆ I SZCZĘSCIE I NIGDY NIECH NIE ZGAŚNIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. 38 lat! Rewelacja! Życzę drugie tyle w szczęściu i zdrowiu. Albo i jeszcze więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejnych równie szczesliwych. Piekna rocznica. Obiad hinduski poczeka a babeczka malinowa napewno go przebiła. :) ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była pyszna , ale obiadu troche żałuję . Naprawdę jedzenie jest u nich pyszne , świeże i bez glutaminianowych dodatków. Standard trzymają, to im trzeba przyznać. Dziękujemy za życzenia.

      Usuń