babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 8 stycznia 2019

8.01.2019 14 lat z nami ...

i właśnie dziś moje, ukochane,  ametystowe  volvo 940 , którym jeździłam przez lat 10 ( wcześniej 4 lata jeździł małżonek),  które nie zawodziło w żadnej sytuacji, nawet gdy na dworze było - 22 stopnie mrozu ,zostało sprzedane  :((( . Szkoda mi go , ale swój wiek już miało, parę usterek jak to w starym aucie też więc trudno się mówi. Od 3 miesięcy jeżdżę już nowszym modelem , nieco mniejszym i w  nie tak oryginalnym kolorze . Niech tam dobrze służy nowemu właścicielowi, miłośnikowi tak zwanych old timerów czy też klasyków .  W sumie mogliśmy go zatrzymać , remont nie byłby żadnym finansowym problemem ,fajnie byłoby mieć takiego weterana szos ( a brakuje mu tylko 2 lata) ale nikt z nas nie ma na to czasu . Nie mamy też wolnego garażu , w którym można by taki remont zrobić więc zdecydowaliśmy się sprzedać. No i kupiec się trafił , właściwie od razu . W piątek wyszło ogłoszenie w miejscowym tygodniku, wczoraj na olx-ie i dziś już autko ma nowego właściciela . Eeeehhh... Rozpisałam się , ale nie da się ukryć ; kochałam ten mój pojazd . Drugiego takiego mieć nie będę ... 

2 komentarze:

  1. Najważniejsze że jeszcze posłuży i pojeździ. Wiem że żal bo tyle lat Ci towarzyszyło. Trudno zostały wspomnienia.:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , to autko będę długo wspominać. Fajne było .

      Usuń